Bomba tygodnia: Ciasny mental w szafie

Bomba tygodnia: Ciasny mental w szafie

Dodano:   /  Zmieniono: 
Karolina Korwin-Piotrowska pisze o blogerkach modowych 
Blogerki modowe to hit. Głównie intelektualny.

Macademian Girl obwieściła bez grama obciachu do kamery Pudelka, że swojego bloga założyła w rocznicę katastrofy smoleńskiej, czyli 10 kwietnia. Pogratulować wyczucia. Czasem jednak warto milczeć. Podobnie powinny pomilczeć dziewczątka z programiku „Blogers TV News”, czyli Ezo TV dla blogerek. Nie potrafią mówić po polsku, ale chcieć to móc. „Bo tak naprawdę świat blogerski, no to to musisz wyglądać, NIE?”– oto jeden z cytatów tych nie do końca pełnosprawnych mentalnie blogerek z parciem na szkło. To goła prawda o blogosferze w Polsce. Podobnie jak i spór o firmę, w której udziały ma lansowana na ściankach Maff, a o której inna blogerka, Fashionelka (swoją drogą, kto im pseudonimy wymyśla i co przy tym łyka albo wącha?), powiedziała, co następuje, polszczyzną prosto z naftalinowej szafy: „Gratuluję Julii. Jest twarzą firmy, która robi blogerów i blogerki w ch..a”. Oczywiście było o tym na Pudelku. Oliwy do ognia dolała Dorota Wróblewska, która na swoim blogu jak zwykle napisała prawdę, cytat: „uczestniczę w szafiarskiej komedii, którą można kręcić tylko w Polsce. (…) doszło do tego, że reklamodawcy są w stanie obniżyć swój markowy produkt, aby tylko był tam, gdzie są fani i gdzie jest największa ilość klików. Nieważne, że fani mają po 12-15 lat, a produkt zupełnie inną grupę docelową”. Nadzieja w tym, że ta moda, jak każda inna, niedługo się skończy.

Rubrykę "Bomba tygodnia" Karoliny Korwin-Piotrowskiej można znaleźć w najnowszym numerze tygodnika "Wprost" (33/2013) .

Najnowszy numer "Wprost" od niedzielnego wieczora jest dostępny w formie e-wydania

Najnowszy "Wprost" jest także dostępny na Facebooku

"Wprost" jest dostępny również w wersji do słuchania .