Wierność pod lupą

Wierność pod lupą

Dodano:   /  Zmieniono: 
Na rosnącej chęci Polaków do ZDRADY MAŁŻEŃSKIEJ można robić biznes. Pojawiają się firmy ułatwiające niewierność oraz takie, które pomagają ją wykryć.

Zakopane. Restauracja przy Krupówkach. Ewelina sączy sok przy jednym ze stolików. Obok siedzi para, trzymają się za ręce. Ona – młoda atrakcyjna szatynka, on – około pięćdziesiątki, szpakowaty, z lekkim brzuszkiem. Sielankę przerywa dźwięk telefonu. On nerwowo odbiera: „No cześć, kochanie. No jak to gdzie jestem? Z Tomaszem w hotelu w Krakowie. Załatwiliśmy ten kontrakt i jutro wracam…”. Ewelina wcale nie jest zdziwiona. Podobnych sytuacji w swojej dość krótkiej praktyce widziała już kilkanaście. Jest pracownikiem jednego z biur detektywistycznych i już wie, że w najbliższym czasie będzie mogła swojej klientce – żonie pana z brzuszkiem – przedstawić pełną informację o tym, jak wygląda „hotel” w Krakowie, jak prezentuje się „Tomasz” i jak przebiega „załatwianie kontraktu”. Pani chciała to wiedzieć. A klient nasz pan. Według najnowszego badania Centrum Profilaktyki Społecznej co trzecia ankietowana osoba pozostająca w związku małżeńskim przyznała, że dopuściła się co najmniej jednej zdrady. A jeszcze w 2011 r. zaledwie co piąta. Kobiety zdradzają nieco rzadziej, ale ich romanse są dłuższe. Mężczyźni preferują przeważnie krótkie skoki w bok. Oni w pozamałżeńskich kontaktach szukają głównie seksu (wskazuje go 73 proc.). One oprócz seksu i oderwania się od „szarości życia” (najwyższy wskaźnik wśród odpowiedzi w tym i poprzednim badaniu) szukają „wsparcia, bliskości i szacunku”. Potencjał niewierności Polaków docenił właściciel serwisu AshleyMadison.com, największej platformy dla osób będących w związkach, a jednocześnie szukających romansu w sieci. Obecnie serwis działa w 38 krajach i ma 26 mln użytkowników. Właśnie rusza polskojęzyczna wersja.

Więcej możesz przeczytać w 29/2014 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.