Polska wykorzystuje międzynarodowy kryzys. Szuka nowych odbiorców polskich produktów na świecie

Polska wykorzystuje międzynarodowy kryzys. Szuka nowych odbiorców polskich produktów na świecie

Dodano:   /  Zmieniono: 
Jak ocenia „Puls Biznesu”, międzynarodowy kryzys jest świetnym momentem na rozszerzenie działalności eksportowej na nowe państwa. Polski eksport do Rosji i na Ukrainę spadł o 25 proc., ale Ministerstwo Gospodarki wybrało 11 nowych kierunków sprzedaży polskich towarów.
-To świetny moment, by zdobyć inne rynki, poszerzyć bazę klientów - powiedziała wiceminister Ilona Antoniszyn-Klik. I tak wśród wytypowanych przez MG państw są: Azerbejdżan, Indie, Indonezja, Mongolia, Malezja, Turkmenistan, Wietnam, Chorwacja, Serbia, Bośnia i Hercegowina oraz Macedonia.

Resort chce zachęcić tamtejsze firmy do kontaktów z polskimi przedsiębiorstwami.

Będą to misje przyjazdowe dla potencjalnych kontrahentów i dziennikarzy z danego kraju - mówi Antoniszyn-Klik.

Puls Biznesu