CSR - nowoczesna filozofia biznesu

CSR - nowoczesna filozofia biznesu

Dodano:   /  Zmieniono: 
CSR należy traktować jak współczesną filozofię prowadzenia biznesu, która może zapewnić przewagę i konkurencyjność rynkową. W T-Mobile Polska tak właśnie się do niej podchodzi.

Od kilku lat na polskim rynku można obserwować rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR – ang. corporate social responsibility). Proces ten zachodzi na wielu płaszczyznach. Szkoleni są specjaliści – na wyższych uczelniach powstają nowe kierunki związane z zarządzaniem CSR. Coraz więcej firm informuje o prowadzonych projektach w tym zakresie, dzięki czemu są znane trendy panujące na rynku. Z kolei branża marketingowa nagradza najlepsze realizacje takich projektów. Jedno jest pewne: obawy, że CSR będzie w Polsce jedynie sezonową modą, zostały rozwiane. Czy jednak można mówić o tym, że rynek jest już w pełni dojrzały i świadomy roli, zadań i znaczenia społecznej odpowiedzialności biznesu?

WSPÓŁCZESNA FILOZOFIA BIZNESU

Więcej możesz przeczytać w 47/2014 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.