Mózg firmy farmaceutycznej

Mózg firmy farmaceutycznej

Dodano:   /  Zmieniono: 
Bez kreatywnej myśli naukowej i nowych technologii nie są możliwe zwiększenie udziału w rynku oraz sukces finansowy firmy – mówi Arkadiusz Hejduk, dyrektor działu badawczo-rozwojowego Przedsiębiorstwa Farmaceutycznego LEK-AM.

Dział badawczo-rozwojowy, którym pan kieruje, należy do grupy najnowocześniejszych w kraju. Jest pan z tego dumny?

Owszem. Jestem dumny przede wszystkim z ludzi, z którymi pracuję. To właśnie oni są autorami innowacyjnych rozwiązań. Rozwój działu zatrudniającego ponad 30 osób został oparty na kadrze wysoko wykwalifikowanych specjalistów z różnych dziedzin nauki. Ludzi znakomicie wykształconych, doświadczonych i szalenie kreatywnych. A przy tym nastawionych na osiągnięcie celu, jakim jest opracowanie i wdrożenie do produkcji nowoczesnych preparatów farmaceutycznych, których sprzedaż przełoży się na realne zyski i wzmocnienie pozycji rynkowej firmy.

Laboratorium to jest też jednym z najlepiej wyposażonych w kraju.

Więcej możesz przeczytać w 48/2014 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.