Z okazji zbliżającego się 21 COP - Szczytu Klimatycznego w Paryżu, podczas którego podjęte zostaną decyzje o kształcie nowego porozumienia klimatycznego, Greenpeace Polska przygotowała projekty okładek tygodników, prezentujące rzeczywistość za pięć lat.
"Zmiany klimatu zwykle są przedstawiane w mediach jako zagrożenie. Ale co się stanie, jeśli pomyślimy o nich nie jak o niebezpieczeństwie, ale jak o ogromnym wyzwaniu, któremu musimy sprostać, aby świat był coraz lepszym miejscem do życia?" - czytamy na stronie greenpeace.org. W związku z tym członkowie Greenpeace Polska zaprezentowali, jak w tym kontekście mogłyby wyglądać okładki pięciu polskich tygodników opinii, w tym tygodnika "Wprost" za 5 lat - w listopadzie 2020 roku.
Na odwrocie okładek pojawiają się także teksty uświadamiające, jakie szanse niesie za sobą racjonalna polityka klimatyczna: korzystanie ze źródeł odnawialnych, poprawa efektywności wykorzystania energii oraz zredukowanie emisji gazów cieplarnianych do bezpiecznego poziomu.
Greenpeace to międzynarodowa organizacja pozarządowa, działająca na rzecz ochrony środowiska naturalnego, zatrudniająca ekspertów z zakresu m.in. polityki klimatycznej i energetycznej.
Greeenpeace.org, Wprost.pl
Galeria:
Greenpeace
Na odwrocie okładek pojawiają się także teksty uświadamiające, jakie szanse niesie za sobą racjonalna polityka klimatyczna: korzystanie ze źródeł odnawialnych, poprawa efektywności wykorzystania energii oraz zredukowanie emisji gazów cieplarnianych do bezpiecznego poziomu.
Greenpeace to międzynarodowa organizacja pozarządowa, działająca na rzecz ochrony środowiska naturalnego, zatrudniająca ekspertów z zakresu m.in. polityki klimatycznej i energetycznej.
Greeenpeace.org, Wprost.pl
Galeria:
Greenpeace