60 tys. zł za szkolenia medialne dla marszałka Sejmu. Kuchciński „uczy się” od stycznia

60 tys. zł za szkolenia medialne dla marszałka Sejmu. Kuchciński „uczy się” od stycznia

Marszałek Sejmu Marek Kuchciński
Marszałek Sejmu Marek Kuchciński Źródło:Newspix.pl / Jacek Herok
Na Twitterze pojawiła się informacja, że marszałek Sejmu Marek Kuchciński nawiązał współpracę z agencją PR, która szkoli go w zakresie komunikacji medialnej. Kancelaria Sejmu na ten cel przeznaczyła 60 tys. zł.

O wydatkach Kancelarii Sejmu na szkolenia medialne dla marszałka Kuchcińskiego poinformowano na Twitterze. Informacje na ten temat pojawiły się na koncie dane publiczne.

twitter

Z opublikowanego tam fragmentu dokumentu wynika, że od 1 stycznia 2017 roku do 30 czerwca, firma PR-owa Gall Media (prowadzi ją Lidia Gall, była dziennikarka TVP) otrzyma 60 tys. zł za „stałe doradztwo w zakresie współpracy i opracowywania strategii komunikacji medialnej dla Marszałka Sejmu RP oraz szkoleń i konsultacji dla współpracowników Marszałka Sejmu w zakresie komunikacji medialnej”.

Z pytaniami o tę sprawę do Kancelarii Sejmu zwrócił się portal Fakt24. Wśród nich znalazło się pytanie m.in. o częstotliwość szkoleń, w których bierze udział marszałek. „Współpraca Marszałka i Kancelarii Sejmu z firmą Gall Media ma charakter bardzo szeroki, który jest na bieżąco doprecyzowywany i uzgadniany pomiędzy stronami” – napisała w odpowiedzi Kancelaria Sejmu.

Czytaj też:
Kuchciński pozostaje na stanowisku marszałka. „Jeszcze trochę będziemy musieli ze sobą pobyć, niestety”

Źródło: Fakt24.pl