Trampolina dla krajowego biznesu

Trampolina dla krajowego biznesu

Jesteśmy coraz bardziej efektywnym narzędziem do wdrażania polityki gospodarczej naszego kraju – mówi Wojciech Fedko, wiceprezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu SA.

Rozmawiał Jan Matura

Prawie dwa lata temu premier Mateusz Morawiecki w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju (SOR) obiecał reformę polskiej dyplomacji gospodarczej. Polska Agencja Inwestycji i Handlu odgrywa kluczową rolę w tym projekcie. Robicie reformę czy rewolucję?

Premier Morawiecki nie oczekuje od nas przebudowy, ale stworzenia całkiem nowegosystemu wsparcia internacjonalizacji polskiego biznesu. PAIH wypełnia powierzony jej mandat w rekordowo szybkim czasie. Budujemy najszerszą w Polsce bazę wiedzy i kompetencji w obsłudze rynków zagranicznych. Patrzymy przez okulary polskiego przedsiębiorcy. Wspieramy go w prawidłowej ocenie konkurencyjności i ryzyka jego modelu biznesowego na arenie międzynarodowej. Opieramy się na młodych, innowacyjnie myślących ludziach z zacięciem patriotycznym. Krótko mówiąc, zaczynamy zapewniać polskim przedsiębiorcom takie wsparcie, jakie mają ich konkurenci z czołowych krajów UE.

Okładka tygodnika WPROST: 24/2018
Artykuł jest zamknięty
Więcej możesz przeczytać w 24/2018 wydaniu tygodnika „Wprost”
Zamów w prenumeracie lub w wersji elektronicznej:

Czytaj także

 0

Czytaj także