Duża zmiana w Paczkomatach. „Najbardziej skomplikowana w historii firmy”

Duża zmiana w Paczkomatach. „Najbardziej skomplikowana w historii firmy”

Paczkomat InPost w Londynie
Paczkomat InPost w LondynieŹródło:Wikimedia Commons / fot. Michał Beim
InPost zwiększa funkcjonalność i wygodę swojej aplikacji. Od teraz przesyłki nadawać będziemy bezpośrednio z aplikacji, a etykiet nie trzeba będzie drukować.

Sprawne monitorowanie przesyłek i wygodne odbieranie ich z Paczkomatów z czasem przestało być rewolucyjnym rozwiązaniem. InPost zamierza jednak ponownie zapracować sobie na łatkę innowatora i wprowadza kolejną nową usługę. Od teraz przesyłki będzie można nadać bez etykiety.

Jak skorzystać z bezetykietowego nadawania paczek?

Aby skorzystać z tego udogodnienia, należy wybrać opcję „nadaj”. W dalszej kolejności trzeba podać adres paczkomatu, domu lub firmy, na który wysyłamy przesyłkę. Należy opłacić przesyłkę za pomocą BLIK-a (pilotażowo jedyna obsługiwana forma płatności, od 2021 roku będą kolejne) i można oddawać paczkę do najbliższego Paczkomatu.

Brzoska: Prace trwały 11 miesięcy

Aplikacja InPost Mobile wygeneruje kod QR, który zeskanujemy przy Paczkomacie. Skrytka otworzy się wówczas sama, a do środka wsadzimy paczkę bez etykiety. Rafał Brzoska z InPostu podkreśla, że prace nad tym udogodnieniem trwały 11 miesięcy. Sam nazwał tę usługę „najbardziej skomplikowaną w historii firmy”. Nowa usługa udostępniana jest stopniowo, dlatego obecnie może jeszcze nie być dostępna w całej Polsce.

Czytaj też:
Zakupy z IKEA odbierzesz w Paczkomacie. Firmy nawiązały współpracę