Palikot szuka dodatkowych 50 mln zł. Na rynek trafią kolejne kontrowersyjne produkty

Palikot szuka dodatkowych 50 mln zł. Na rynek trafią kolejne kontrowersyjne produkty

Tomasz Czechowski, Janusz Palikot i Kuba Wojewódzki
Tomasz Czechowski, Janusz Palikot i Kuba WojewódzkiŹródło:Instagram / przyjaznepanstwo
Spółka Janusza Palikota i Kuby Wojewódzkiego szuka dodatkowych 50 milionów złotych finansowania. Na rynek ma trafić aż 20 kontrowersyjnych produktów.

Janusz Palikot nie przestaje zaskakiwać. Były polityk i biznesmen zapowiedział w wywiadzie dla Portalu Spożywczego, że jego wspólne przedsięwzięcie z Kubą Wojewódzkim – Manufaktura Piwa, Wódki i Wina, w najbliższych miesiącach ponownie wywoła dużo zamieszania na rynku spożywczym. Po alkoholach z aromatami konopnymi, wokół których narosło wiele niejasności, teraz przyszedł czas na chipsy, lody, a także… czarną wodę. Wszystkie produkty ponownie mają w większym lub mniejszym stopniu nawiązywać do konopi.

Palikot i Wojewódzki potrzebują 50 milionów złotych

Janusz Palikot otwarcie przyznaje także, że ekspansja firmy finansowana jest z długu i środków pozyskanych na zbiórkach crowdfundingowych. Firma w najbliższym czasie ma zamiar wypuścić na rynek aż 20 nowych produktów, na które również szuka środków. „Mamy w tej chwili około 20 produktów w procesie wdrażania. O kilku z nich, niealkoholowych, właśnie rozmawiamy. Ponieważ chcemy wprowadzić te 20 nowości na rynek, potrzebujemy dodatkowych środków finansowych” – powiedział Janusz Palikot w rozmowie z Portalem Spożywczym.

„Zbieramy je z dużym sukcesem, właśnie spłaciliśmy obligacje sprzed dwóch lat, ponad 20 mln zł. Mieliśmy nawet redukcję, bo kwota zapisów była większa niż kwota zbierana. Aby zrealizować wszystkie nasze plany, potrzebujemy jeszcze ok. 50 mln zł oprócz tych, które teraz już zebraliśmy” – przyznaje Palikot. Dodał także, że obecnie najważniejszym zadaniem spółki jest wejście na poziom obrotów 100 milionów złotych rocznie.

Czytaj też:
Małe zainteresowanie akcjami firmy Palikota i Wojewódzkiego

Źródło: portalspozywczy.pl