Pożegnanie z piwem Dog in the Fog

Pożegnanie z piwem Dog in the Fog

Fot.
Kompania Piwowarska zrezygnowała z produkcji piwa Dog in the Fog – informuje „Rzeczpospolita”.
Jak pisze gazeta, o wstrzymaniu produkcji tej zaliczanej do piw aromatyzowanych marki zadecydowano już jesienią 2009 r., mimo że była ona rentowna - w najlepszych latach roczna sprzedaż Dog in the Fog sięgała 100 mln zł. Jednak, jak wyjaśnia na łamach gazety Paweł Kwiatkowski, rzecznik Kompanii Piwowarskiej, firma uznała, że skala sprzedaży jest zbyt mała dla tak dużej firmy.

Nie zwiększyły jej oryginalne, często kontrowersyjne promocje. W ostatniej kampanii reklamowej "Krzesło" "rozśmieszano" opowiadanymi dowcipami skazańca, który - jak się okazało - siedział na krześle elektrycznym. Przesłanie brzmiało: „nie odbierajmy życia zbyt poważnie". Emisji reklamy odmówiła wówczas stacja TVN24.

em, "Rzeczpospolita",

Czytaj także

 2
  • Wasylij IP
    Mamy tylko polskie kiepskie piwa i czlowiek musi jezdzic do auchan by skosztowac czegos smacznego z importu