Gra na emocjach

Gra na emocjach

Dodano:   /  Zmieniono: 
Rozmowa z Danem Hillem, badaczem wpływu emocji na zachowania konsumentów i pracowników, autorem książki „Emocjonomika”
Wprost: Jak w biznesie można wykorzystać emocje i motywacje?

Dan Hill: Słowa „emocje" i „motywacje" mają po łacinie ten sam rdzeń i  oba znaczą „działać”. W biznesie chodzi o motywowanie pracowników, żeby byli bardziej produktywni, oraz konsumentów, żeby przeszli ze stanu apatii do zaangażowania. Motywuj i spraw, aby twój przekaz działał na  mózg emocjonalny, żeby wbił się w pamięć, spowodował więź emocjonalną. I  wygrywaj. Dla przedsiębiorstw, które chcą wygrywać, wykorzystywanie emocji nie jest już kwestią wyboru. To jedyne wyjście. Emocje są paliwem, które napędza działanie. A w biznesie to nieodzowne.

===== =====
Więcej możesz przeczytać w 12/2010 wydaniu tygodnika e-Wprost.

Archiwalne wydania Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

 0

Czytaj także