Producent koncentratu przeprasza: nie jesteśmy najbardziej pomidorowi

Producent koncentratu przeprasza: nie jesteśmy najbardziej pomidorowi

Fot. Wikipedia
Slogany reklamowe zwykliśmy przyjmować z przymrużeniem oka. "Bielsza biel", "12 talerzy zmytych za 1 grosz" i tego typu hasła są przez nas traktowane jako nieodłączny element marketingowej rzeczywistości. Okazuje się jednak, że są tacy, którzy hasła reklamowe traktują poważnie.

Firma Heinz zaskarżyła reklamę firmy Agros Nova (produkującej m.in. koncentrat Łowicz) za to, że w reklamie zachwalającej produkt tej drugiej firmy pojawiły się słowa o najbardziej pomidorowym koncentracie. Heinz uznał, że ich produkty są zdecydowanie bardziej pomidorowe, a sprawę rozpatrzeć musiał sąd. Efekt? Firma Agros przeprosiła w "Rzeczpospolitej" klientów za to, że wprowadziła ich w błąd twierdząc, że ich koncentrat jest najbardziej pomidorowy. "Agros oświadcza, że koncentrat pomidorowy Łowicz, nie jest najbardziej pomidorowy" - czytamy w przeprosinach.

Teraz czekamy na rozstrzygnięcie sporu która biel jest najbielsza.

arb

Czytaj także

 0