Luksusowe produkty marki "Caroline Wozniacki"?

Luksusowe produkty marki "Caroline Wozniacki"?

Dodano:   /  Zmieniono: 
Duńska tenisistka polskiego pochodzenia Caroline Wozniacki posiada ogromny potencjał reklamowy, który powinien być wykorzystany do promocji serii ekskluzywnych produktów, uważa jej doradca John Tobias.
- Sok pomarańczowy marki Caro-Juice, szampon Woz-Gloss czy  limitowana seria luksusowego modelu samochodu znanej marki o nazwie CaWo. To są tylko przykłady, lecz potencjał jest ogromny i  powinniśmy go wykorzystać, kiedy Caroline znajduje się na szczycie. Nasze wizje są śmiałe - powiedział doradca Wozniacki ds. promocji.

- Jej wartość rynkowa rośnie w ogromnym tempie. Wystarczy tylko popatrzeć, w jaki sposób zarabia Maria Szarapowa, której wartość rynkowa jest dzisiaj prawie trzy razy większa niż Caroline. Rosyjska tenisistka wyznacza dzisiaj trendy zarabiania poza kortem. Dlaczego nie ma tego robić Caroline - podkreślił Tobias w rozmowie z dziennikiem Jyllands Posten.

John Tobias uznany został przez amerykański magazyn Sports Illustrated jako jeden z 30 najważniejszych menedżerów marketingu sportowego na świecie. Wśród jego klientów znajdują się m.in. tenisistki Justine Henin i  Wiktoria Azarenka.

pap, ps