To, co najważniejsze. Wprost wraca do korzeni

To, co najważniejsze. Wprost wraca do korzeni

Dodano:   /  Zmieniono: 
Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu 
Z nową siłą i z nowym zespołem wydawca "Wprost" wdraża kolejny etap strategii rozwoju tygodnika. Rusza kampania promocyjna "Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu".
- Załoga skompletowana, funkcje rozdzielone, wiemy, dokąd zmierzamy – powiedział Michał Kobosko, od lutego redaktor naczelny "Wprost". - Jesteśmy zmotywowani. Już mamy efekty, pismo ponownie wzbudza emocje, cieszy się rosnącą cytowalnością, jest odbierane jako ciekawe, inspirujące, innowacyjne. A jednocześnie – nie gra na taniej, populistycznej sensacji - dodał szef "Wprost".

"Zdrowy krytycyzm, bez podlizywania się"

Wydawca nie kryje, że chce przywrócić tygodnikowi świetność z początku lat 90. - Chcemy wrócić do wartości, idei, myśli, które wtedy były rdzeniem tygodnika "Wprost", które przyciągały do niego czytelników. Liberalny konserwatyzm, zdrowy krytycyzm i bezlitosne obnażanie absurdów rzeczywistości – takie były filary "Wprost" blisko dwie dekady temu. Ich porzucenie na rzecz taniego poklasku i podlizywania się aktualnie rządzącym przyczyniło się do kryzysu "Wprost". Dzisiaj wiemy, że strategią dla "Wprost" jest powrót do tego kursu – zadeklarował Michał M. Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group, wydawca "Wprost".

Rusza kampania

"Nowemu otwarciu" redakcji towarzyszy kampania reklamowa "Wprost", która potrwa do końca czerwca. Dwa trzydziestosekundowe spoty telewizyjne będą emitowane na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Przygotowano również spoty radiowe. Kampanię dopełniają reklamy w prasie i internecie oraz promocja w miejscach sprzedaży. Strategię dla AWR "WPROST" przygotowała Platforma Mediowa Point Group we współpracy z agencją Demo Effective Launching.

Wałęsa, Środa, Skiba, Najsztub, Rybiński...

Co znajdziesz w nowym "Wprost"? Felietony m.in. Lecha Wałęsy, Guntera Verheugena, Krzysztofa Daukszewicza, Tomasza Jastruna, Magdaleny Środy, Marcina Króla i Krzysztofa Skiby. Co tydzień wywiady dla "Wprost" przeprowadza Piotr Najsztub. Tygodnik publikuje również felietony ekonomiczne m.in. prof. Krzysztofa Rybińskiego, Ryszarda Petru i Pawła Dobrowolskiego z Forum Obywatelskiego Rozwoju. Do grona stałych publicystów tygodnika dołączył Cezary Michalski, felietonista "Krytyki Politycznej".

Do zespołu mają ponadto dołączyć renomowani dziennikarze polityczni, Andrzej Stankiewicz i Piotr Śmiłowicz, którzy zakończyli współpracę z "Newsweek Polska". Z początkiem maja do "Wprost" wrócił też Sylwester Latkowski, któremu powierzona została misja budowy zintegrowanego newsroomu internetowego. 

"Tygodnik pozwala na zachowanie balansu"

- Nowy "Wprost" to tygodnik dla ludzi ambitnych, aktywnych i poszukujących. Od nas co tydzień otrzymują przegląd najważniejszych wydarzeń oraz  pogłębione materiały na wybrane, ważne społecznie tematy, a także doniesienia ze świata nauki, kultury, sztuki i rozrywki. "»Wprost« – to co najważniejsze w tygodniu" – to odpowiedź na wyzwanie, przed którym stoi nasz czytelnik, dysponujący niewielką ilością wolnego czasu, a jednocześnie zainteresowany otaczającą go rzeczywistością. Tygodnik jest tym formatem medium, który pozwala na zachowanie balansu pomiędzy podażą i popytem na informacje – podkreślił Andrzej Chmiel z Rady Nadzorczej PMPG, który koordynował prace nad strategią oraz nad kampanią ze strony wydawcy.

"Wprost" – to, co najważniejsze w tygodniu. Zapraszamy do obejrzenia naszych spotów!

To, co najważniejsze w tygodniu. Wprost

To, co najważniejsze w tygodniu. WprostWprost - to, co najważniejsze w tygodniu