PZU zmienia logo i budzi kontrowersje

PZU zmienia logo i budzi kontrowersje

Nowe logo PZU Materiały prasowe
PZU zaprezentowało swoje nowe logo. Od soboty zaś ma ruszyć kampania telewizyjna, która ma je upowszechnić i pokazać, że ubezpieczyciel zmienia się ze skostniałego molocha w nowoczesną firmę.
Prezes firmy Andrzej Klesyk przekonuje, że nowe logo zachowuje ponadczasowy charakter, a jego uproszczenie ma symbolizować uproszczenie procedur. ? To podsumowanie kierunku, w jakim zmierza Grupa PZU ? mówi.

Nowe logo zostało zaprojektowane przez Michała Łojewskiego. Nie wszystkim jednak przypadło do gustu. W internecie już pojawiły się komentarze, że jest brzydkie choć to właśnie internautów miało zachęcać. Sam artysta przekonuje jednak, że logo ma nawiązywać do znaku firmy z lat 50.

Nowy znaczek będzie stopniowo wprowadzany na wszystkie dokumenty firmy. Zmiany mają potrwać do września. Na rebranding i kampanię reklamową ubezpieczyciel zamierza wydać 25 mln zł.

Czytaj także

 0

Czytaj także