Ludzie to nasz największy kapitał

Ludzie to nasz największy kapitał

O przekształceniu rodzinnego biznesu w międzynarodowe przedsiębiorstwo mówią właściciele wrocławskiej firmy FM Group World, Katarzyna i Artur Trawińscy.
Giganci branży MLM (ang. multi-level marketing) to zagraniczne koncerny z kilkudziesięcioletnią historią. Tymczasem FM Group liczy sobie zaledwie osiem lat, a już mocno depcze konkurencji po piętach. W czym tkwi tajemnica sukcesu firmy?

Artur Trawiński: To wypadkowa kilku czynników – dobrego pomysłu na biznes, produktów wysokiej jakości i w przystępnej cenie, a przede wszystkim ludzi, którzy współtworzą z nami firmę. W marketingu wielopoziomowym to właśnie ludzie są największym kapitałem, bo w tej branży sukcesu nie da się zbudować w pojedynkę. Bez wątpienia tym, co wyróżnia nas na tle konkurencyjnych firm, jest świetny system bezpłatnych szkoleń oraz rozbudowane i bardzo atrakcyjne programy motywacyjne. Dbamy o naszych dystrybutorów, a oni odwdzięczają się nam ogromnym zaangażowaniem i pasją, którą wkładają w to, co robią.
Okładka tygodnika WPROST: 43/2012
Artykuł jest zamknięty
Więcej możesz przeczytać w 43/2012 wydaniu tygodnika „Wprost”
Zamów w prenumeracie lub w wersji elektronicznej:
 3
  • sky_line@onet.pl IP
    Treść została usunięta z powodu złamania regulaminu forum.
    • Joanna IP
      jako socjolog w pełni słowa znaczeniu zdaje sobie sprawę co generuje na każdej płaszczyźnie życia stereotyp w odbiorze wewnętrznym człowieka oraz jak silnie potrafi oddziaływać w sposób subiektywny. zetknąwszy się po raz pierwszy z propozycja współpracy z firmą fm group, gdzieś w środku i we mnie pojawiły się podszepty o zabarwieniu stereotypowych obaw, jednak mam to szczęście, że własną niewiedzę potrafię uzupełnić w sposób prosty i dostępny każdemu z nas - wykonałam zwykłą czynność czytania zarówno opiniodawców niezależnych jak i zależnych od systemu MLM i jestem na tyle pewna, że dziś już wiem co jest w dobie niepewności rynku pracy i wyzyskiwania nas pracowników przez naszych pracodawców pozwolić poczuć stabilność i bezpieczeństwo w zamian za świadczenie usługi w postaci pracy.

      Czytaj także