Listopad męskim miesiącem

Listopad męskim miesiącem

Powoli staje się to już tradycją. Po raz kolejny listopad w Rossmannie jest męskim miesiącem. Na Klientów czekają specjalne promocje, a także wyjątkowo męskie wydanie miesięcznika Skarb.

W listopadzie drogerie Rossmann przygotowały specjalne promocje skierowane głównie do męskiego grona swoich Klientów. Akcja prowadzona jest pod hasłem Najlepsze promocje chodzą parami i obejmuje ponad 100 różnych par produktów. Większość dotyczy damsko-męskich zestawów kosmetyków. Oznacza to, że przy zakupie damskiego produktu, męski można dostać z dużym rabatem lub zupełnie gratis. Ale to nie wszystko, bowiem promocją objęte są także męskie zestawy, środki czystości, produkty dziecięce, produkty Ideenwelt i wiele innych.

Poza tym  Skarb bezpłatny miesięcznik dostępny w każdej drogerii ma wyjątkowo męski charakter. W numerze można przeczytać m.in. reportaż o jednostce GROM, wywiad z medalistą olimpijskim Tomaszem Majewskim, teksty o grotołazach i jaskiniowych nurkach, a także motocyklach. Jest również prezentacja kosmetyków dedykowanych wyłącznie mężczyznom. Przedstawione są balsamy po goleniu, kremy związane z pielęgnacją twarzy i produkty do stylizacji włosów.

Nie oznacza to jednak, że panie nie znajdą tam nic dla siebie. Na okładce jest Clive Owen, który udzielił Skarbowi wywiadu na wyłączność.  Nakład magazynu wynosi 500 tysięcy egzemplarzy.

Listopadowej akcji promocyjnej towarzyszyć będzie intensywna kampania. Dziesięć wersji spotu reklamowego będzie można zobaczyć w TVP, Polsacie i TVN, a także w największych portalach internetowych.  Spoty wyprodukowała agencja Cineunited, za zakup mediów odpowiedzialny była firma Bi Fri.

Źródło: Rossmann SDP Sp. z o.o.;
dostarczył:
netPR.pl

Czytaj także

 0

Czytaj także