E.Leclerc zmienia oblicze. "Rozwijamy się"

E.Leclerc zmienia oblicze. "Rozwijamy się"

Nowe logo E.Leclerc
Sieć supermarketów E.Leclerc ma nowe logo. Jego autorami są projektanci z paryskiej agencji Saguez & Partners.
Odświeżenie logo jest kolejnym, po prezentacji nowego sloganu i strony internetowej, krokiem E.Leclerc w nowej kampanii marketingowej. -To raczej aktualizacja niż zmiana. Rozwijamy się, idziemy do przodu. Wprowadzamy nowe koncepcje i rozwiązania, by jeszcze trafniej realizować swoje idee - tłumaczy Krzysztof Gajewski, prezes E.Leclerc Bielany. - Jesteśmy przy tym bardziej dostępni i bliscy Klientom, niż do tej pory. Chcieliśmy, aby to wszystko było widoczne w naszym logo - dodał.
   
Projekt nowego logo przygotowała paryska agencja Saguez & Partners.

ja

Czytaj także

 0