Point Group ustępuje na rzecz TV TRWAM

Point Group ustępuje na rzecz TV TRWAM

Z konkursu koncesyjnego o kanał społeczno-religijny na multipleksie cyfrowym wycofuje się jeden z oferentów - Platforma Mediowa Point Group S.A.

Spółka złożyła ofertę w momencie, gdy jej zarząd uzyskał informacje, że telewizja TRWAM nie będzie występować o tę częstotliwość. Telewizja ojca Tadeusza Rydzyka ostatecznie jednak przystąpiła do konkursu. „Szanując jej dorobek” – pisze w specjalnym oświadczeniu prezes PMPG, Michał Lisiecki – „oraz dorobek i zaplecze społeczne jej twórcy (…), a wbrew czystemu rachunkowi ekonomicznemu, wycofujemy nasz wniosek o koncesję na rozpowszechnianie kanału społeczno-religijnego z konkursu o koncesję na MUX1”.

Czytaj także

 26
  • czarnowidz   IP
    No i wreszcie Rydzyk będzie musiał składać sprawozdania finansowe. nie wykluczając PIT-u.. . Zaraz się okaże ,ze to jest niemożliwe ,że żadnej koncesji nie potrzebują
    • emerytka   IP
      Nie oglądam i nie słucham żadnych mediów/tylko R.M./ Wymeldowałam telewizor/stary,bez anteny/ nie słucham radia,bo mnie to nie interesuje.Szkoda pieniędzy na prąd!!!!!!!!!!!! Mam swoje bardzo pożyteczne
      hobby zawodowe z którego mam pożytek dla siebie i dla mojej rodziny.
      Mam zaufanie tylko dla duchownych i dla mojej rodziny.Mam swój rozum i potrafię wyciągać logicznie wnioski.
      • Magda   IP
        Brawa dla Zarządu. Decyzja bardzo dobra. Zaczęłam oglądać TRWAM po atakach medialnych na nią.
        Teraz zamiast wiadomości w TVP 1 oglądam dziennik TRWAM. Same konkrety.Wiem co robi rząd i co się dzieje na świecie. Dziękuję zarządowi za dobrą decyzję.
        • halina   IP
          ani ziębi, ani grzeje - to i tak nie nagoni ludzi do kościoła.
          • Lech Robecki   IP
            Cóż - nie wiem, co zdefiniowanie z góry miejsca na multipleksie dla telewizji religijnej ma wspólnego z  konkurencją, jasnymi regułami, swobodą wyznania, konstytucją wreszcie - chyba tyle, że jest im wbrew, ale cóż - nie mamy społeczeństwa obywatelskiego, by pilnowało konstytucji - więc tak zostanie.

            Z drugiej strony patrząc - mogło być gorzej. Bo jeśli mamy na multipleksach telewizje ogłupiające na swoją modłę (kilka kanałów TVN głównie, ale Polsat i TVP też nie dużo mniej tendencyjne), to niech choć będzie dla równowagi coś ogłupiającego w drugą stronę. Nie ma przyzwoitej stacji w polskiej przestrzeni medialnej, więc trudno. A przecież zawsze mogłaby się pojawić na platformie cyfrowej jakaś Superstacja albo Tele5 - to byłoby dopiero już totalne ogłupienie w jedną stronę.

            Nie wiem, czy żałować decyzji Point Group - ma na swoim koncie paskudne zepsucie "Wprost" panem Lisem, ale i naprawę go panem Koboską no i "Do Rzeczy'" - całkiem do rzeczy pismo konserwatywne, w porównaniu z "Gazetą Polską" czy "W sieci" - czyli takimi trybunami ludu PiSowskiego (z nielicznymi wyjątkami przyzwoitych tekstów Zaręby czy Janeckiego i kilku jeszcze autorów). I właśnie wydawca "W sieci" walczy o miejsce na multipleksie, a Wy nie - żałować, czy nie? Po "zlisieniu" "Wprost" nie ufam Wam specjalnie, ale czytam sobie "w Polityce", "W sieci" i... nie ufam im ani trochę bardziej, a wręcz mnie niektóre teksty zniesmaczają. Może jednak szkoda, że nie walczycie.

            P.S. Janecki nie był dobrym naczelnym "Wprost" - zPISił gazetę, ale jest świetnym publicystą. To jedno z głupszych posunięć wydawcy, że się go pozbył. Miał kiedyś audycję w radiowej "Trójce" - tak właśnie wygląda dobry program publicystyczny - bez jadu i bardzo pluralistyczny w doborze gości. Ktoś taki mógłby prowadzić dobrą publicystykę w TV. Andrzej Paulukiewicz - kolejny świetny felietonista i bloger - kontrowersyjny - sam wiele razy się z nim nie zgadzam - ale jakiś - argumenty, brak względów dla polityków jakiejkolwiek z parlamentarnych opcji. I go nie ma. Nie macie teraz aż tak dobrej publicystyki, a sprzedaż i tak 3 razy niższa niż na początku. No i warto było?