Za nami pierwszy cykl konferencji Konkurencyjność sklepu osiedlowego jak ją zwiększyć?

Za nami pierwszy cykl konferencji Konkurencyjność sklepu osiedlowego jak ją zwiększyć?

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Zakończył się pierwszy cykl konferencji Konkurencyjność sklepu osiedlowego jak ją zwiększyć?. Łącznie w trzech regionalnych edycjach spotkania w Warszawie, Katowicach i Poznaniu wzięło udział kilkuset detalistów. Cykl zdobył również uznanie władz lokalnych oraz mediów.

Konkurencyjność sklepu osiedlowego - jak ją zwiększyć? to tytuł konferencji organizowanych w ramach 4.edycji programu Tu mieszkam, tu kupuję przez sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska. W spotkaniach wzięło udział kilkuset właścicieli sklepów osiedlowych z Mazowsza, Śląska i Wielkopolski, którzy wspólnie z gośćmi imprezy dyskutowali na temat szans i zagrożeń dla handlu tradycyjnego w Polsce.

Gospodarzem wszystkich trzech konferencji był Krzysztof Ibisz, znany i lubiany prezenter oraz zwolennik życia slow, który przedstawiał uczestnikom oczekiwania polskich konsumentów wobec sklepów osiedlowych. Maciej Kraus z firmy FernPartners omawiał zasady skutecznego budowania postrzegania cenowego, a przedstawiciele firmy Mars wyjaśniali, czym jest skuteczny merchendising w sklepie osiedlowym. Dodatkowo goście konferencji, dzięki ekspertom z firmy A5 Creation mogli dowiedzieć się jak skutecznie zarządzać przestrzenią sklepową. Prelegenci Wincor Nixdorf oprowadzali ich natomiast po świecie nowoczesnych systemów kasowych.

Cykl konferencji Konkurencyjność sklepu osiedlowego - jak ją zwiększyć?. organizowany był przez sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash & Carry Polska oraz sklepów ODIDIO w ramach czwartej edycji programu Tu mieszkam, tu kupuję. Patronat nad akcją objęły Krajowa Izba Gospodarcza redakcje magazynów: Wiadomości Handlowe i Handel oraz serwisów dlahandlu.pl i portalspozywczy.pl. Stołeczną konferencję patronatem objęły Urzędy Dzielnicy Włochy oraz Bielan, katowicką Prezydent miasta Katowice, Piotr Uszok, zaś poznańską Wiceprezydent miasta Poznania, Tomasz J. Kayser. 

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.

Źródło: MAKRO Cash & Carry Polska

dostarczył:
netPR.pl