OKNOPLAST na Made Expo 2013

OKNOPLAST na Made Expo 2013

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Najnowsze trendy i włoskie gwiazdy futbolu na stoisku OKNOPLAST na  targach MADE Expo 2013.

OKNOPLAST, czołowy producent okien od środy 2 października prezentuje swoje nowości z oferty na Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury Made Expo 2013 w Mediolanie. Obecność polskiej marki na targach uświetniły największe gwiazdy futbolu z Mediolanu: Hugo Campagnaro oraz Mauro Icardi, piłkarze klubu Inter Mediolan, którego firma jest sponsorem.

Odbywające się w Mediolanie Międzynarodowe Targi Budownictwa  i Architektury MADE Expo to najbardziej prestiżowe wydarzenie branży. Marka OKNOPLAST jest na nich obecna od pierwszej edycji i świetnie wykorzystuje to wydarzenie nie tylko jako przestrzeń do zaprezentowania swoich nowości, ale i jako sposób na komunikację z klientem w niekomercyjnym kontekście. Gwarancją tego są goście specjalni: w szóstej już edycji targów byli nimi czołowi zawodnicy Interu Mediolan, światowej klasy piłkarze klubu tak mocno związanego z Mediolanem: Hugo Campagnaro  oraz Mauro Icardi. Jak co roku na stoisku OKNOPLAST nie zabrakło też polskich akcentów sportowych. Krzysztof Golonka - Mistrz Świata Trików Piłkarskich i finalista programu Mam Talent, od wielu lat zajmujący się profesjonalnie sztuką żonglersko-akrobatyczną, dał pokaz piłkarskiego freestyle.

Sport jest źródłem naturalnych ludzkich emocji. Dzięki temu sponsoring sportu jest doskonałym narzędziem do budowania emocjonalnej części wizerunku marki. Dziś benefity racjonalne nie są wystarczające, by móc przebić się z produktem, emocjonalna wartość marki jest równie ważna wyjaśnia strategię takiej prezentacji firmy podczas targów Mikołaj Placek, Prezes Zarządu OKNOPLAST.

OKNOPLAST zaprezentował na targach szeroką gamę nowości i najlepszych rozwiązań ze swojej oferty. Jedną z nich było okno Winergetic Premium Passive łączące świetne parametry energooszczędne i nowoczesny design. System spełnia rygorystyczne wymagania okien przeznaczonych do budynków pasywnych co zostało potwierdzone certyfikatem renomowanego instytutu badawczego IFT Rosenheim. Daje również ogromne możliwości aranżacyjne - można w nim, wykonywać konstrukcje w pełnej gamie kolorystycznej i bez dodatkowych ograniczeń wymiarowych w stosunku do standardowej stolarki. Winergetic Premium Passive to pierwsze i dotychczas jedyne okno PVC, w którym wykorzystano areożel materiał, dotychczas używany m.in. przy budowie statków i skafandrów kosmicznych, będący najlepszym izolatorem na świecie.

Dużym zainteresowaniem w Mediolanie cieszyło się okno w wersji Collorfull. To rozwiązanie OKNOPLAST opracował, jako pierwszy polski producent okien. Poza tradycyjnie oklejonymi stronami wewnętrzną i zewnętrzną w profilu oklejany jest również wrąb, czyli powierzchnie wewnętrzne profili, widoczne po otwarciu skrzydła. Dzięki temu okna PVC przypominają swoim wyglądem okna drewniane.

W większości okien na targach pokazano innowacyjną termoramkę WARMATEC, dzięki której minimalizujemy mostek termiczny i jednocześnie dopełniamy walorów estetycznych. Termoramka WARMATEC dostępna jest w trzech kolorach, idealnie dopasowanych do kolorów uszczelek.  Zaprezentowano również okucia i klamki z nowej linii dESIGN+. Linia dESIGN+ została zaprojektowana wspólnie ze znanym studiem projektowym KISKA, które projektuje m.in. dla Audi, KTM czy Hondy. Odwiedzający targi Made Expo w tym roku mieli również szansę zapoznać się z drzwiami z oferty Aluhaus nowej marki z Grupy OKNOPLAST, której trzonem działalności są aluminiowe drzwi zewnętrzne i okna klasy Premium.

Mede Expo 2013 rozpoczęły się w środę 2 października i potrwają do soboty 5 października. To jedne z największych i najbardziej prestiżowych targów budowlanych w Europie, w poprzedniej edycji wzięło w nich udział ponad 1700 wystawców z ponad 40 państw.

Dla OKNOPLAST, firmy od lat działającej na rynku włoskim to świetna możliwość przedstawienia oferty oraz zaprezentowania swojej marki szerszej publiczności, bo w swych planach ekspansji na rynki zagraniczne OKNOPLAST nie ogranicza się tylko do Włoch, ale również jest obecny we Francji, Niemczech, Austrii czy Szwajcarii, będąc sponsorem, oprócz Interu Mediolan, również tak znanych klubów jak Borussia Dortmund i Olympique Lyon.

Ekspansję międzynarodową podjęliśmy w roku 2004, a dziś jesteśmy w pierwszej piątce w Europie. Tak szybki rozwój nie byłby możliwy bez doskonałej oferty, łączącej wysoką jakość, walory użytkowe i estetykę produktów. Jednak nie tylko te cechy  zadecydowały o naszej pozycji.

Aby podkreślić międzynarodową klasę przedsiębiorstwa i produktów, zdecydowaliśmy się na sponsorowanie jednego z legendarnych włoskich klubów piłkarskich Interu Mediolan. Dzięki temu partnerzy handlowi i klienci w Italii postrzegają polską firmę w kategorii mistrzów. Trafność tego ruchu potwierdzają wyniki sprzedaży mówi Mikołaj Placek.

OKNOPLAST to międzynarodowa firma, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier. W krajach tych spółka posiada rozbudowaną sieć ponad 1600 partnerskich salonów sprzedaży. Firma została uhonorowana przez ambasadę RP we Francji, jako Najlepszy Polski Exporter produktów do tego kraju.

Od stycznia 2012 OKNOPLAST jest Top Sponsorem włoskiego klubu Inter Mediolan. Od sezonu 2009/2010 roku firma jest głównym sponsorem pierwszoligowej drużyny Puszcza Niepołomice. OKNOPLAST wspiera także Akademię AS Progres, pod patronatem Jerzego Dudka, organizującą zajęcia sportowe dla dzieci. Działania marketingowe firmy zostały docenione w prestiżowych konkursach m.in. Impactor, czy The Champs Awards.

W czerwcu 2013 roku firma ogłosiła utworzenie Grupy OKNOPLAST, w skład której wchodzą trzy firmy: OKNOPLAST, WnD i Aluhaus. Pozwala to na jeszcze większe zróżnicowanie oferty produktowej i jej precyzyjne dopasowanie do potrzeb klientów. OKNOPLAST działa w segmencie Top Premium. W portfolio firmy znajdują się okna i drzwi zewnętrzne PVC, rolety oraz szeroka gama dodatków i akcesoriów. Spółka uruchomiła również produkcję własnych pakietów szybowych. Jako jedna z nielicznych firm OKNOPLAST oferuje autorskie rozwiązania, dostępne wyłącznie pod własną marką m.in. zastrzeżone wzorem wspólnotowym kształty profili okien z serii Platinium i Winergetic Premium oraz klamki i okucia z serii dESIGN+.Produkty firmy charakteryzują się zaawansowanymi rozwiązaniami w dziedzinie energooszczędności oraz najwyższą precyzją i niepowtarzalną estetyką wykonania. WnD zajmuje się produkcją okien z segmentu ekonomicznego plus o niższej cenie, ale wysokiej jakości. Siedziba firmy wraz z biurem, halami produkcyjnymi i magazynami o łącznej powierzchni 13 000 m znajduje się w Rąbieniu pod Łodzią. Trzonem działalności Aluhaus są natomiast aluminiowe okna, drzwi wejściowe, fasady i ogrody zimowe. Produkty firmy nabyć można na terenie całej Polski.

W trakcie swej kilkunastoletniej działalności, OKNOPLAST wypracował pozycję firmy wytyczającej nowe trendy, marki, która stała się synonimem najwyższej jakości. Jako pierwszy w Europie wdrożył nowe, innowacyjne rozwiązania, które obecnie funkcjonują, jako standardy w całej branży okien PVC, m.in. pięciokomorowy profil, szyba U=1,0, niski próg z PVC do okien balkonowych, czy też brązowa uszczelka z EPDM. W ostatnim czasie firma jako pierwsza wprowadziła tak unikalne produkty jak okno ColorFull czy Winergetic Premium Passive z barierą termiczną SpaceBlock, w której wykorzystano m.in. aerożel materiał izolacyjny wykorzystywany przy budowie statków kosmicznych.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 38 100 m2. Globaln

Źródło: OKNOPLAST

dostarczył:
netPR.pl