Rusza Czwarta Edycja Konkursu Dyrektor Marketingu Roku

Rusza Czwarta Edycja Konkursu Dyrektor Marketingu Roku

Dodano:   /  Zmieniono: 

Ruszyła IV Edycja Konkursu Dyrektor Marketingu Roku, głównymi nowościami Konkursu jest Grand Prix - Nagroda Zespołowa, która zostanie przyznana najlepszemu zespołowi marketingu za wyjątkową i efektywną współpracę w zakresie działań marketingowych oraz organizacja gali finałowej w Warszawie. Zgłoszenia zbierane są do 9 maja 2014 roku.

 Ideą Konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest nagradzanie najlepszych marketerów w Polsce, którzy wyróżniają się skutecznością, nieszablonowym myśleniem i profesjonalizmem w działaniach marketingowych, przyczyniając się do rozwoju firmy bądź instytucji, dla której pracują. Kapituła spośród zgłoszonych przez firmy i instytucje propozycji w dwu etapowym głosowaniu wybierze zwycięzców na podstawie dokonań w 2013 roku.

Kapituła przyzna 3 nagrody główne: Grand Prix - Dyrektor Marketingu Roku Firmy, Grand Prix - Dyrektor Marketingu Roku Instytucje i organizacje oraz po raz pierwszy w historii Konkursu, Grand Prix - Dyrektor Marketingu Roku Nagroda Zespołowa.

Formuła Konkursu przewiduje również nagrody Osobowości Marketingu Roku w następujących kategoriach:

          Launch / Rebranding Roku

          Wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych

          Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie

          Thinking outside the box

          Młody wilk - Odkrycie roku

          Wyjątkowa efektywność społeczna

Wyboru zwycięzców dokona kapituła ekspertów, w skład której wchodzą laureaci z ubiegłych edycji Konkursu, przedstawiciele partnerów konkursu, mediów, agencji oraz branżowi eksperci:

1.     Szymon Gutowski, Dyrektor Zarządzający DDB, Doradca Społeczny Prezydenta RP

2.     Kalina Janicka, Prezes Clear Channel Poland

3.     Leszek Kurnicki, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu i Komunikacji

        Korporacyjnej, PKN ORLEN

4.     Paweł Potorczyn, Dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza

5.     Krzysztof Gawrych, Partner, Eventroom

6.     Natalia Hatalska, CIO, Universal McCann, Blogerka

7.     Łukasz Goździor, Dyrektor Biura Promocji Miasto Poznań

8.     Małgorzata Pawlik-Leniarska, Partner Dragon Rouge

9.    Tomasz Modzelewski, Prezes Zelmer

10.  Marcin Karnowski, Head of Marketing CEE, Google

11.  Marta Życińska, Dyrektor Biura Marketingu Grupa PZU

12.  Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu PKO B.P.

13.  Jakub Marczyński, Szlachetna Paczka / Laureat III edycji Konkursu

14.  Agata Łapińska, Dyrektor Marketingu RX Polpharma

15.  Antoine Kolendowski, Prezes Havas Worldwide Warsaw

16.  Marzena Witczyńska, Dyrektor Momentu Worldwide

17.  Magdalena Maruszczak, CMO CEE, KPMG

18.  Grzegorz Filipiak, Dyrektor Marketingu Oknoplast

19.  Elżbieta Plichta, Dyrektor Marketingu Douglas

20.  Paweł Rabiej, Wydawca i Redaktor Naczelny, Magazyn ThinkTank

21.  Wojciech Bortkiewicz, Dyrektor Marketingu Stock Polska

22.  Agnieszka Bajur, Prezes Marketing & Communication Consultants

23.  Ariel Maciaszek, Dyrektor, Tani Opał / Laureat III Edycji Konkursu

24.  dr Bolesław Rok, V-ce Dyrektor Centrum Etyki Biznesu, Akademia L. Koźmińskiego

25.  Krzysztof Borys Kruszewski, Chairman Europe, Millward Brown

26.  Marcin Dec, Prezes, Initiative Media Polska

27.  Wojciech Szpil, Prezes Zarządu, Totalizator Sportowy

28.  Zbigniew Gajewski, VD PKPP Lewiatan

29. Rafał Baran, Prezes GREY Group Polska

30. Marek Kmiecik, Wiceprezes i Dyrektor Marketingu Tarczyński S.A.

31. Bianka Pawlewska, International Director New Age Media

32. Włas Chorowiec, Prezes LeadBullet

33.  Paweł Netczuk, Prezes Mediarun

34.  Mariusz Ryciak, Partner Mediarun

35. Jacek Furman, Prezes Aflofarm

36. Elżbieta Pełka, Założyciel i Prezes PNSA

37. Prof. UG dr hab Radosław Koszewski, Dyrektor IESE

38. Andrzej Matuszyński, Prezes Zarządu Eurozet

39. Piotr Woźniak - Starak, Prezes Watchout Production

40. Olgierd Cygan, Prezes Digital One

O statuetkę Dyrektora Marketingu Roku mogą ubiegać się osoby kierujące działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi w przedsiębiorstwach, instytucjach oraz organizacjach pozarządowych, wypełniając formularz zawarty na dedykowanej stronie http://www.mediarun.com/awards/.

Kandydatów do Konkursu mogą również zgłaszać spośród swojej grupy klientów agencje reklamowe, PRowe i domy mediowe.

 Na stronie konkursowej można pobrać prezentacje zwycięzców ubiegłych edycji.

 Nadsyłanie formularzy zgłoszeniowych potrwa do 9 maja 2014. Głosowanie Kapituły nad pracami kandydatów przebiegać będzie w dwóch etapach. W pierwszym, członkowie Kapituły dokonają indywidualnie selekcji nadesłanych zgłoszeń. W drugim, podczas spotkania 21 maja br., odbędzie się głosowanie członków Kapituły, w wyniku którego wyłonieni zostaną zwycięzcy IV edycji Konkursu.

Nazwiska laureatów zostaną ogłoszone na uroczystej Gali finałowej, która odbędzie się maju w Warszawie. Szczegóły na stronie konkursu http://www.mediarun.com/awards/

Partnerami Konkursu są: Initiative Media Polska, Grey Group Polska, Polpharma, Lead Bullet SA, New Age Media, Dragon Rouge, Chili Zet, Clear Channel Poland.

 Od czterech lat nad przebiegiem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku czuwa firma prawnicza Leśnodorski - Ślusarek i Wspólnicy (L-S-W).

 Partnerami Gali są: Momentum Worldwide, KPMG, Alvernia Studio, Marketing & Communications Consultants, Apart, Digital One.

O ORGANIZATORZE:

Mediarun jest wydawcą kilku serwisów, w tym jednego z wiodących portali poświęconych mediom i marketingowi - mediarun.pl. Misją spółki jest edukować, inspirować jak również integrować środowisko marketerów w Polsce.

 Spółka jest organizatorem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku oraz Kongresu Dyrektorów Marketingu Roku, który w ubiegłym roku odbył się w rozwiniętej formule pod nazwą Mediarun Festival.

 Dodatkowych informacji dla mediów udziela:

Marta Stańczuk - PR, M. 537 021 061, [email protected]

 Dodatkowych informacji dla uczestników udziela:

Justyna Borkowska, M. 534 021 031, [email protected]

Źródło: Mediarun.com Sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl