Grupa Wirtualna Polska z nową ofertą reklamową

Grupa Wirtualna Polska z nową ofertą reklamową

Dodano:   /  Zmieniono: 

Grupa Wirtualna Polska wprowadziła nową, wspólną ofertę reklamową, która zapewnia klientom największy zasięg w polskim internecie, wysokie affinity oraz dostęp do 8 milionów* użytkowników każdego dnia.
Nowa oferta Grupy daje też reklamodawcom możliwość dotarcia z przekazem do największej liczby użytkowników poczty e-mail w kraju ponad 8,3 mln RU**.
Gwarantuje ponadto wykorzystanie w kampaniach największego reklamowego potencjału wideo 56 milionów streamów***.
By zapewnić klientom jak najlepszą obsługę w ramach struktury Biura Reklamy powołane zostały nowe teamy sprzedażowe, m.in. w dziale agencyjnym oraz klientów kluczowych.
Co ważne, cała sprzedaż usług reklamowych Grupy Wirtualna Polska oraz obsługa handlowa realizowane są od maja przez jedno biuro.

Mamy największy zasięg, również połączonych stron głównych, największe: pocztę i liczbę odsłon mobilnych oraz ogromny potencjał rozwojowy i technologiczny podkreśla Joanna Pawlak, Wiceprezes ds. Reklamy w Grupie Wirtualna Polska Jako Grupa oferujemy klientom większą liczbę serwisów, niż nasz bezpośredni konkurent, z najwyższym affinity index w cennych dla reklamodawców grupach celowych. Pozwala nam to idealnie dopasować rozwiązania reklamowe do potrzeb klientów. Co ważne, za naszym pośrednictwem reklamodawcy mogą dotrzeć z komunikatem do 8 mln internautów każdego dnia. dodaje.

Do nowości w ofercie reklamowej Grupy WP należą m.in. Pakiety Multiscreen: WWW+Mobile, mailing unikalny oraz dniówki tematyczne. W ofercie dostępne są też bardzo konwertujące duże formaty, m.in. floating halfpage.
Novum jest również powierzchnia reklamowa na zmienionej właśnie stronie głównej WP dedykowana ofercie regionalnej.
Nowy cennik to także atrakcyjne rabaty m.in. na emisje dniówek w weekendy. Znacząco spadły również ceny pakietów odsłonowych targetowanych behawioralnie na profilach premium.

Obsługa handlowa realizowana jest od maja przez jedno biuro. Grupa udostępniła też klientom wspólne systemy i narzędzia sprzedaży.

Mamy wspólny ad server, system rezerwacji, zleceń oraz statystyk kampanii. Klienci mają do dyspozycji jeden cennik i formularz zamówienia kampanii podkreśla Filip Hołowczyc, Dyrektor Departamentu Klientów Kluczowych w Grupie WP. Zadbaliśmy o spójną politykę cenową Grupy. Ujednoliciliśmy stawki CPM i dopłaty, zasady emisji kampanii, nazwy produktów oraz formatów reklamowych. Wprowadziliśmy też nowe rozwiązania reklamowe dodaje.

Nowa oferta reklamowa Grupy Wirtualna Polska obowiązuje od 1 maja.

 

 



Źródło:
*GemiusTraffic, 9-30 IV 2014, dni robocze, użytkownicy (UU)
** Megapanel PBI/ Gemius, II 2014, estymacja dla połączonych serwisów WP i O2
***Dane wewnętrzne, III 2014

Źródło: Wirtualna Polska SA

dostarczył:
netPR.pl