Carrefour Polska przedstawia koncepcję ARENY BIZNESU w Gliwicach

Carrefour Polska przedstawia koncepcję ARENY BIZNESU w Gliwicach

Dodano:   /  Zmieniono: 

Arena Biznesu to koncepcja zabudowy terenów inwestycyjnych położonych w sąsiedztwie Parku Handlowego ARENA w Gliwicach. Właścicielem działek jest Carrefour Polska lider wielkiej dystrybucji.

Od ponad 16 lat Carrefour rozwija swoje sklepy w Polsce, wspierając tym samym rozwój ekonomiczny regionów. Obecnie pod szyldem firmy funkcjonuje ponad 600 placówek handlowych, do których należą hipermarkety, supermarkety oraz sklepy convenience. Firma jest również właścicielem i zarządcą centrów handlowych oraz sieci stacji paliw.

W portfelu nieruchomości firmy znajdują się również rezerwy terenowe położone przeważnie w sąsiedztwie posiadanych placówek handlowych.

Arena Biznesu
Carrefour Polska dostrzegając potencjał gospodarczy Górnego Śląska, podjął decyzje o waloryzacji należących do firmy działek o łącznej powierzchni ponad 100 000 m kw. położonych przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego w Gliwicach.

Wspomniany teren znajduje się w pobliżu parku handlowego Arena Gliwice i stanowi doskonałą lokalizację dla różnego rodzaju działalności biznesowej. Dodatkowym atutem jest możliwość dowolnego łączenia działek i uzyskanie w ten sposób, dopasowanego do indywidualnych potrzeb przyszłych inwestorów terenu. Teren posiada pełną infrastrukturę techniczną i dostęp do instalacji deszczowej, sanitarnej, gazociągowej i wodociągowej.

Miejski plan zagospodarowania przestrzennego dopuszcza w tym miejscu działalność biurową oraz handlową, a na terenach rekreacyjno - sportowych możliwa będzie budowa takich obiektów jak sale gimnastyczne, baseny czy hale sportowe.

Na potrzeby wspomnianej inwestycji Carrefour Polska wraz firmą KrakInvest opracował wstępne warianty zabudowy z możliwością ich indywidualnego dopasowania.

W województwie śląskim Carrefour posiada łącznie 80 placówek handlowych we wszystkich formatach. Jako firma zaangażowana i odpowiedzialna społecznie współpracuje również z licznymi organizacjami i fundacjami non-profit, wspierając tym samym lokalną społeczność.

Carrefour Polska razem z Telemedycyną SA realizuje program Zadbaj o swoje serce, w ramach którego promuje ideę badań przesiewowych i profilaktykę zdrowotną oraz Dożywianie z Carrefour, gdzie wraz Caritas Polska funduje posiłki najbardziej potrzebującym dzieciom w regionie.

Oprócz tego, każdy sklep angażuje się w szereg mniejszych inicjatyw, starając się na bieżąco monitorować i odpowiadać na potrzeby mieszkańców.

Źródło: Carrefour Polska

dostarczył:
netPR.pl