Olej "Szacun tropików" barwi skórę w tribale. Okazuje się, że to...

Olej "Szacun tropików" barwi skórę w tribale. Okazuje się, że to...

Dodano:   /  Zmieniono: 
Szacun Tropików, screen z allegro.pl
„Co w okresie wakacyjnym jest szykowne, szpanerskie i budzi szacune? (...) Odpowiedź spłynęła na nas jak objawienie. Ciało. Męskie ciało – Szyk, Szpan, Szacunek. (...) Olej do opalania ‘Szacun Tropików’. W internecie pojawiła się nowa kampania... „Płytka wyobraźnia to kalectwo”.
Kampania „Płytka wyobraźnia to kalectwo” jest akcją społeczną, która ma na celu przestrzeganie zwłaszcza młodzieży przed nierozważnymi skokami do wody. W ostatnim czasie w internecie pojawiła się nowa odsłona kampanii.

Na Allegro umieszczono aukcję, na której można kupić olej do opalania „Szacun Tropików”, który „nie powstrzymuje promieni UV, bo jeśli Słońce nam je wysyła, nie powinniśmy ich odrzucać”, „barwi skórę we wzory typu tribal”, „zawiera witaminę B12000, która jest całkowicie nowa, zsyntetyzowana z bawolich ud i jadu tarantuli”, „działa jako rozpałka do grilla” oraz występuje w trzech smakach: ciepła wódka, mochito i karkówka.

Choć aukcja została przygotowana w sposób humorystyczny, kończy ją grafika, na której mężczyzna po zastosowaniu specyfiku „Szacun Tropików” skacze do wody, aby zaimponować kobietom i swoim znajomym. Na koniec pojawia się jednak pytanie: „Czy choć przez chwilę wyobraziłeś sobie, co może kryć się pod taflą wody?”.

Aukcja okazuje się w efekcie przewrotną nową odsłoną kampanii „Płytka wyobraźnia to kalectwo”, która ma uzmysłowić zwłaszcza młodym ludziom, jakie konsekwencje może nieść ze sobą nierozważne skakanie do wody.

Allegro, plytkawyobraznia.pl