Rusza kampania bankowości korporacyjnej mBanku

Rusza kampania bankowości korporacyjnej mBanku

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. infoWire.pl / Źródło: InfoWire.pl

Ruszyła pierwsza od lat kampania bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, której celem jest wzmocnienie wizerunku mBanku  w segmencie korporacji oraz małych i średnich firm.

- Informujemy potencjalnych klientów korporacyjnych, że mBank ma pełną ofertę produktów i usług dla MSP i korporacji, szeroką wiedzę i wieloletnie doświadczenie w tym zakresie, a przede wszystkim zadowolonych klientów - mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej mBanku.

Ideą spotu jest pokazanie - poprzez metaforę obrazu - kompleksowości mBanku jako partnera biznesowego. Doświadczenie, kompetencje i paleta produktowa banku pozwala osiągnąć sukces.

Kampania będzie prowadzona w najbliższych tygodniach w TVN 24 i TVN 24 BiS, Polsat News i Polsat News 2. mBank obecny będzie również w radiu TOK FM i Trójce oraz w internecie. Reklamy prasowe ukażą się z kolei w Polityce, Pulsie Biznesu, Newsweeku i Forbesie.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja VML Poland. Produkcję spotu zrealizował dom produkcyjny Flota Filmowa. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.

 


dostarczył infoWire.pl
Źródło: Grupa mBank

infoWire.pl

Czytaj także