HOSSA BESSA

Dodano:   /  Zmieniono: 

Inwestorzy nadają

Michał Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media, z Arturem Błasikiem, prezesem Inwestorzy.tv

PMPG Polskie Media, wydawca tygodnika „Wprost”, zainwestował w nowy kanał biznesowy Inwestorzy.tv. Nagrania odbywają się w budynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Ekipa kanału jest również na wszystkich ważnych wydarzeniach branżowych w Polsce. Codziennie na kanale pojawiają się nowe treści, prezentowane w formatach: „Ze spółek”, „Debiuty giełdowe”, „Prezentacje wyników”, „Film tygodnia”, „Poza parkietem” oraz najnowsze – „Komentarz tygodnia” autorstwa ekonomisty i publicysty Pawła Cymcyka. Projekt stworzony przez Telma Communications Agency i Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych (SII) wystartował w maju 2015 r. jako kanał informacyjny. W ciągu pięciu miesięcy program osiągnął oglądalność 150 tys. widzów z dziennym przyrostem na poziomie 2 tys. użytkowników.

Afera minionkowa

Na niecodzienny zabieg marketingowy wpadł bank Citi Handlowy. Podczas jednej z imprez jego pracownicy wręczali dzieciom pluszowego Minionka do zabawy. Zaraz potem podchodzili do rodziców, żeby zgodzili się złożyć wniosek o kartę. Kiedy jeden z rodziców się nie zgodził, pracownik Handlowego odebrał dziecku zabawkę. O całej sprawie poinformował w zeszłym tygodniu portal Trójmiasto.pl. Bank za całą sytuację przeprosił, informując, że po wewnętrznej analizie przyczyną całego zdarzenia były „nieprawidłowości w organizacji procesu sprzedażowego”. Teraz bank chce nawet poznać rodzinę, a dziecku wręczyć nie maskotkę, a już maskotki. Rodzice nie są jednak zainteresowani. I nie ma się co dziwić. Po takiej wizerunkowej wpadce usługami banku może również nie być zainteresowanych tysiące potencjalnych klientów.

plus TYGODNIA

Stary browar, nowy szef

290 MLN EURO – TYLE OTRZYMA GRAŻYNA KULCZYK ZA CENTRUM SZTUKI I BIZNESU „STARY BROWAR” W POZNANIU. Nabywcą został fundusz Deutsche Asset & Wealth Management. Nieruchomość była przez lata najważniejszym składnikiem majątku najbogatszej Polki. Kompleks mieści się w odrestaurowanym XIX-wiecznym Browarze Huggerów. W środku: galeria handlowa, teatr, sala koncertowa, osiem sal kinowych, kluby muzyczne, kilkanaście pomieszczeń wystawienniczych oraz siedziba Fundacji Art Stations.

minus TYGODNIA

Puszczony w skarpetkach

„DOMENA NA SPRZEDAŻ” – TAKI KOMUNIKAT POJAWIA SIĘ PO WEJŚCIU NA STRONĘ WWW.ZIEN.PL. To niedawna witryna Macieja Zienia, projektanta ubrań. Z szyb jego butiku w Warszawie zdrapano już cyferki informujące o gigantycznej wyprzedaży. To symboliczny koniec biznesowej kariery projektanta, do niedawna uznawanego za polską ikonę mody. Od jakiegoś czasu mówiło się, że firma z jego nazwiskiem w nazwie ma kłopoty finansowe. Projektant opóźniał premiery kolejnych kolekcji. Inwestor, który wierzył w jego sukces, miał kłopot ze spłacaniem zobowiązań wobec dostawców. W czerwcu w mediach pojawiły się oskarżenia, że Zień wyciągnął z firmowego konta pokaźną sumę, a z butiku wyniósł część kolekcji. Projektant z kolei twierdzi, że nie dostawał wynagrodzenia. Do dziś trudno się z nim skontaktować, bo podobno wyjechał do Brazylii.

Więcej możesz przeczytać w 49/2015 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.