Jak w bajce

Dodano:   /  Zmieniono: 
Butikowy hotel jak z „Alicji w Krainie Czarów”, SPA tylko dla kobiet czy hotel w renesansowym zamku to tylko niektóre luksusowe obiekty powstałe w ostatnich latach. Takich miejsc będzie coraz więcej.

Chociaż na razie nie ma w Polsce tak prestiżowych sieci hoteli jak znane na całym świecie Four Seasons czy Ritz-Carlton, to nie ulega wątpliwości, że coraz częściej zamożni Polacy doceniają najwyższą jakość obsługi, piękne wnętrza, dobrą kuchnię i możliwość relaksu w profesjonalnym SPA. W najbliższych latach na rynku dóbr luksusowych najszybciej, bo w tempie 11 proc. rocznie, mierząc wydatkami klientów, będzie się rozwijać właśnie segment hoteli i SPA – wynika z raportu firmy doradczej KPMG Polska.

LUKSUS PO POLSKU

Więcej możesz przeczytać w 4/2016 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.