Ruszyła przedsprzedaż albumu pełnego kolorowanek z gwiazdami w roli głównej!

Ruszyła przedsprzedaż albumu pełnego kolorowanek z gwiazdami w roli głównej!

fot. infoWire.pl / Źródło: InfoWire.pl

Trwa przedsprzedaż albumu ZAKOLOROWANI. Kolekcja kolorowanek, których bohaterami są m.in. kabareciarz Adam Grzanka, wokalistka Magda Steczkowska oraz polarnik Marek Kamiński powstała by pomóc podopiecznym Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie.

ZAKOLOROWANI to pierwszy w Polsce album z kolorowankami tworzonymi na bazie zdjęć gwiazd muzyki i sportu, blogerów, aktorów i przedsiębiorców. 100% dochodu ze sprzedaży kolekcji zostanie przeznaczone na zakup pomocy naukowych i ultranowoczesnej drukarki 3D dla niewidomych dzieci. W planach jest także sfinansowanie remontu jednego z pięter ośrodka przy Tynieckiej w Krakowie. Finał akcji zaplanowano na 21 marca. Na kartach albumu można znaleźć  m.in. kolorowanki z fotografiami blogera Włodka Markowicza, olimpijczyków Rafała Sikory i Otylii Jędrzejczak, wokalistek Agi Dyk i Natalii Szroeder. 

Bohaterami naszych kolorowanek zostali niesamowici ludzie! Już teraz na stronie akcji można poznać wybranych bohaterów albumu. W najbliższych dniach będziemy prezentowali sylwetki kolejnych gwiazd, które postanowiły włączyć się w naszą akcję. Nie zabraknie światowej sławy sportowców i artystów. Najważniejszy jest jednak cel: pozyskanie środków na realizację marzeń naszych przyjaciół z ośrodka dla niewidomych dzieci. - opowiada Łukasz Kaliciński, pomysłodawca akcji, właściciel NOTJUSTSHOP. Nasze kolorowanki to propozycja nie tylko dla najmłodszych! To także sposób na świetną zabawę w rodzinnym gronie! Każda kolorowanka jest inna, nawiązuje do przedstawionego na niej bohatera. - dodaje.

Album ZAKOLOROWANI można zamawiać w przedsprzedaży na www.akcjazakolorowani.pl. Na stronie na bieżąco aktualizowany jest pasek informujący o wysokości zebranych środków. By sfinansować realizację marzeń podopiecznych ośrodka przy Tynieckiej potrzeba 30 000zł.

Patronami medialnymi akcji są Radio ESKA i magazyn Imperium Kobiet.
Akcję wspierają: Brand24, Omni 3D i 365 agencja. 


dostarczył infoWire.pl

Czytaj także

Czytaj także