Synertime z obsługą Lubelli i Malmy należących do Grupy Maspex Wadowice

Synertime z obsługą Lubelli i Malmy należących do Grupy Maspex Wadowice

fot. infoWire.pl / Źródło: InfoWire.pl

Agencja Synertime ponownie wygrała przetarg na działania Brand PR dla marek Lubella i Malma, należących do Grupy Maspex Wadowice. Realizację kampanii nadzoruje Barbara Labudda, prezes zarządu Synertime.

Agencja została wyłoniona w konkursie ofert, w którym wzięły udział 4 agencje PR. Zwycięska kampania zawiera szereg działań z zakresu Brand PR, zarówno na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnym, media relations z udziałem ekspertów, konkursy konsumenckie, a także działania socialmediowe skoncentrowane głównie na dalszym umacnianiu relacji z blogosferą kulinarną, z którą Lubella i Malma z powodzeniem współpracują już od kilku lat.

Planowane działania mają na celu dalej zachęcać konsumentów do wykorzystywania w kuchni produktów zbożowych, jak i eksperymentowania. Agencja Synertime współpracuje z grupą Maspex Wadowice od 2013 roku, kiedy to po raz pierwszy wygrała przetarg na obsługę Brand PR na rzecz makaronów Lubella. W kolejnym roku została jej dodatkowo powierzona opieka komunikacyjna nad marką Malma.


dostarczył infoWire.pl

Czytaj także

Czytaj także