"Wprost" na indeksie Rydzyka

"Wprost" na indeksie Rydzyka

Radio Maryja ogłosi czarną listę dziennikarzy szkalujących rozgłośnię i ojca Rydzyka - pisze "Gazeta Wyborcza".
Plan ogłaszania "salonu kłamców" - bo tak Tadeusz Rydzyk nazwał swoją listę - duchowny przedstawił podczas audycji Radia Maryja w czwartek przed północą. Znajdą się na niej dziennikarze, którzy piszą artykuły na temat toruńskiej rozgłośni i jej dyrektora. Stacja prowadzi permanentny monitoring - w środę podczas mszy z okazji 14. urodzin rozgłośni na ołtarzu złożono około 20 tysięcy artykułów rzekomo szkalujących Radio Maryja.

Od duchownego dostało się tygodnikowi "Wprost" - za tekst "Prymas Rydzyk" - i dziennikowi "Fakt" za artykuł o domu wypoczynkowym ojca Rydzyka.

"Gazeta Wyborcza" przypomina, że wcześniej redemptorysta wielokrotnie krytykował między innymi jego publikacje, a także programy TVN i telewizji publicznej. Wczoraj wymienił też Katolicką Agencję Informacyjną. "Zaszczyca nas systematycznie kłamstwami." - stwierdził.

ss, iar

Czytaj także

 0