Popularny płyn do mycia naczyń z nową nazwą i tęczowym logo. Ma zwrócić uwagę na osoby LGBT

Popularny płyn do mycia naczyń z nową nazwą i tęczowym logo. Ma zwrócić uwagę na osoby LGBT

Płyn po rebrandingu
Płyn po rebrandingu / Źródło: YouTube / Fairy UK
Firma Procter & Gamble przeprowadziła rebranding, który argumentowano wynikami badań na temat społeczności LGBT. Od teraz klienci w Wielkiej Brytanii nie kupią płynu do mycia naczyń Fairy, a podobny produkt pod inną nazwą.

Obchody „Miesiąca Dumy” zorganizowano w wielu krajach, a część znanych firm włączyła się w działalność na rzecz środowisk LGBTQ+. Branżowy serwis Marketing Week informuje, że dużą aktywność wykazał Procter & Gamble, czyli marka odpowiedzialna za wypuszczanie na rynek popularnego płynu do mycia naczyń Fairy. Wśród klientów przeprowadzono badania z których wynika, że 69 proc. respondentów wspierałoby swoje dzieci, gdyby te przyznały się do związku z osobą tej samej płci. 59 proc. ankietowanych stwierdziło z kolei, że o prawach ludzi LGBT powinno się rozmawiać z dziećmi.

„Przyjemny i widoczny sposób”

Wyniki raportu wskazują, że 18 proc. klientów kupujących Fairy uważa, że osoby będące w związkach homoseksualnych nie powinny mieć prawa do adopcji dzieci. Marka poszła jednak za głosem większości i zdecydowała się na rebranding produktu. Od teraz płyn będzie nazywał się „Fair” (z ang. sprawiedliwy, równy - przyp. red.), a na butelkach pojawi się logo w kolorze tęczy. – Tęczowa flaga na opakowaniu jest przyjemnym i widocznym sposobem na okazanie wsparcia, a ja jako gej z zadowoleniem to przyjmuję – przyznał w rozmowie z Marketing Week Brent Miller, lider komunikacji LGBT+ w P&G.

Miller podkreślił, że popularny płyn do mycia naczyń kojarzy się z rodziną i domem, a szczególnie z kuchnią, czyli miejscem, gdzie spotykają się krewni. – To, co widzimy, to bardzo celowe rozszerzenie tego, jak prezentowane są rodziny oraz zainicjowanie rozmowy na ten temat – dodał. W ramach „Miesiąca Dumy” marka nawiązała także współpracę z organizacją Albert Kennedy Trust, przekazując 50 tys. funtów na rzecz młodych bezdomnych osób ze środowisk LGBTQ+. Zapewniono także, że na ich potrzeby zostanie przekazana darowizna uzyskana z zysku ze sprzedaży płynu.

Czytaj także:
Biskupi po stronie zwolnionego pracownika IKEI. „Odziera się go z godności ludzkiej”

Czytaj także

 12
  •  
    Kiedy będzie Fairy z innymi mniejszościami? Osobami piszącymi lewą ręką? Mającymi rude włosy? A może z religią katolicką, muzułmańską? Takim zachowaniem powodują, że te mniejszości są nietolerowane przez większości. Czy jeżeli w grupie 100 osób jedna zacznie biegać po ulicy bez majtek, to reszta ma być zmuszana do oglądania go na produktach, albo w ramach tolerancji też ściągać majtki? Trochę opanowania i logicznego rozumowania. Dziękuję Procter & Gamble za tak fajny produkt, jakim był Fiary, ale w naszym domu przez Waszą chorą politykę już nie zagości. Żegnajcie.
    • Firma Procter & Gamble zapomniało o 2 dodatkach do płynu: tubki z wazeliną i tarczy strzelniczej, fosforyzującej, samoprzylepnej, w kolorach tęczy do naklejenia na dooopsko, żeby jeden homuś mógł trafić w odbyt drugiego homusia, nawet po ciemku ... DNO !!!
      youtube
      youtube
      • Prowadzi to do podziału produktów dla pedałów i dla normalnych, a co za tym idzie i do podziału społeczeństwa. Coś jak " nur fur Deutsche"
        • P&G wsławiła się również niedawno bardzo radykalną propagandową kampanią wymierzoną w mężczyzn i akcje spadają. Niestety. Polecam produkty innych firm nie uwikłanych w polityczne brudy. I nie wierzyłbym w 
          wewnętrzne sądarze firmy "tolerancji" na zachodzie raczej dla dewiantów wielkiej nie ma. Poza tym homopedofilia jest faktem i o tym należy dyskutować.
          •  
            FAIR SKUTECZNIE MYJE KISZKE KALOWA ZASRANE PRZESCIERADLA GACIE A TAKZE SKUTECZNIE ZMYWA KAL ZE SCIAN PODLOG I ZEBOW HAILL HITLA TECZA