Flanders Business Park w nowej odsłonie

Flanders Business Park w nowej odsłonie

Flanders Business Park
Flanders Business Park / Źródło: Materiały prasowe
Grupa Liebrecht & wooD wdraża nowe rozwiązania w zlokalizowanym na Ochocie kompleksie biurowym Flanders Business Park. Do końca 2019 r. w obiekcie powstaną nowe przestrzenie recepcyjne, a zewnętrzne części wspólne zyskają jeszcze więcej zieleni i specjalne strefy chillout. Zmiany pod hasłem Flanders Business Park. Naturalnie wspierać będzie kampania edukacyjna skierowana do najemców.
  • Należący do Grupy Liebrecht & wooD kompleks biurowy Flanders Business Park od kilku miesięcy przechodzi metamorfozę, która zakończy się w ostatnim kwartale tego roku.
  • W obiekcie zrealizowano nową aranżację przestrzeni recepcyjnych i stref chillout.
  • Zmiany w wyglądzie obiektu będą wspierane aktwynościami zwiększającymi świadomość ekologiczną pracowników kompleksu.

„Flanders Business Park to od lat dobry adres dla biznesu w Warszawie. Nasze biurowce mają wiele zalet, które deceniają najemcy i ich pracownicy”– mówi Magdalena Bartkiewicz – Podoba, General Manager Liebrecht & wooD w Polsce. Kompleks biurowy znajdujący się na warszawskiej Ochocie wyróżnia między innymi architektura wykorzystująca ponadczasowe właściwości belgijskiej cegły. Ten trwały i ekologiczny materiał zwiększa znacząco komfort użytkowników.Wewnątrz tworzy przyjazny mikroklimat, ma również świetne właściwości akustyczne i termiczne. W lecie zapobiega nagrzewaniu się pomieszczeń, zimą akumuluje ciepło i długo je w sobie zatrzymuje.

Projekt elewacji budynków Flanders Business Park dostosowano precyzyjnie do orientacji względem stron świata. W częściach bardziej nasłonecznionych zastosowano ściany o podwyższonych parametrach izolacyjnych i zewnętrzne żaluzje. Wykorzystano też duże przeszklenia, gwarantujące dostęp światła dziennego i pozwalające korzystać z otaczającej zieleni. Podwójne szyby i dobór odpowiedniego szkła zapobiegają nadmiernym stratom energii, a otwierane okna gwarantują dostęp świeżego powietrza.

Zmiany w kompleksie to także zupełnie nowe aranżacje części recepcyjnych – przestronne, jasne, wyposażone w designerskie meble i ozdobione żywymi roślinami. Wiele wysiłku firma wkłada także w metamorfozę zewnętrznych części wspólnych. Na terenie kompleksu powstaną nowe strefy chilloutu, zielone patio budynku C i przestronny ogródek restauracji Flanders Lunch & Coffe. Teren zostanie ozdobiony elementami małej architektury i zielenią. Wszystkie prace modernizacyjne zakończą się w 2019 r.

- „Prowadzone przez lata badania pracowników kompleksów biurowych wykazały, że ​​kontakt z naturą czyni ich szczęśliwszymi i bardziej produktywnymi. Psychologowie z Uniwersytetu Exeter stwierdzili, że pracownicy są nawet o 15% bardziej efektywni już wtedy, gdy w biurze umieści się nawet tylko kilka roślin doniczkowych” podkreśla Magdalena Bartkiewicz – Podoba, General Manager Liebrecht & wooD w Polsce. „Nasz kompleks ma tę zaletę, że posiada dużo otaczającej go zieleni. Postanowiliśmy zaprosić najemców i ich pracowników do częstszego korzystania z tego otoczenia. Nowe zewnętrzne strefy spotkań mają ułatwiać integrację i pozwolić na chwilę relaksu, której każdy z nas potrzebuje” – dodaje.

By jeszcze mocniej podkreślić, jak ważne są powyższe aspekty funkcjonowania biurowców, jesienią właściciel kompleksu rozpoczyna kampanię pod hasłem Flanders Business Park. Naturalnie. Szereg aktywności skierowanych do użytkowników budynków takich jak elektrozbiórki, wystawy tematyczne, czy inne działania mające zwiększyć świadomość ekologiczną pracowników i pozwolić im na aktywne włączenie się w działania prośrodowiskowe.

Grupa Liebrecht & wooD

Grupa Liebrecht & wooD od ponad 25 lat prowadzi działalność w sektorze nieruchomości komercyjnych w Polsce, Rumunii i Rosji, gdzie zrealizowała inwestycje biurowe, handlowe i magazynowe o łącznej powierzchni blisko pół miliona metrów kwadratowych.

W skład Grupy wchodzą: spółka Liebrecht & wooD realizująca projekty deweloperskie, firma WeCARE specjalizująca się w zarządzaniu nieruchomościami oraz FASHION HOUSE Group – zajmująca się realizacją i zarządzaniem centrami typu outlet na rynkach rozwijających się.

Portfel inwestycji zrealizowanych przez Grupę obejmuje biurowce, parki biurowe i budynki wielofunkcyjne w Warszawie (Centrum Praskie Koneser, Plac Unii, Kopernik Office Buildings, Jerozolimskie Business Park, Flanders Business Park, Batory Office Buildings) oraz Bukareszcie (Victoria Park, West Park, Militari Shopping Centre), a także pięć centrów typu outlet w Polsce, Rumunii i Rosji, sygnowanych marką FASHION HOUSE Outlet Centre.

Obecnie firma realizuje budowę 2 budynków biurowych na działce przyległej do Centrum Praskiego Koneser, FASHION HOUSE Outlet Centre w Sankt Petersburgu, a w Rumunii projekt mieszkaniowy Frumusani Residential Park i Cernica Retail Park w Bukareszcie, w którym powstanie m.in. drugie w kraju centrum outletowe FASHION HOUSE.

Więcej informacji na stronie: www.liebrecht-wood.pl.

Źródło: Flanders Business Park

Czytaj także

 0