Metropolitan Outlet Bydgoszcz zaprezentowany podczas Targów ReDI - przestrzeni do spotkań z najemcami i prezentacji inwestycji

Metropolitan Outlet Bydgoszcz zaprezentowany podczas Targów ReDI - przestrzeni do spotkań z najemcami i prezentacji inwestycji

Dodano:   /  Zmieniono: 

Podczas trzeciej edycji Targów ReDI, CEE Trade Fair for Retail Investment, które odbyły się 1 i 2 czerwca na stadionie PGE Narodowym w Warszawie, zaprezentowany został projekt Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Bydgoski Outlet cieszył się dużym zainteresowaniem wśród najemców, a większość odwiedzających stoisko potwierdziła swoją obecność w projekcie.

Targi ReDI to europejskie miejsce spotkań i rozmów przedstawicieli miast, najemców, deweloperów oraz instytucji finansowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Stoisko Metropolitan Outlet Bydgoszcz, należące do Carrefour Polska, zostało zaprojektowane w pomarańczowo-białych barwach i wyróżniało się wśród ponad 150 projektów handlowych z Polski, Czech, Rumunii czy Serbii. Ponad 1400 przedstawicieli branży retail w regionie CEE, w tym przedstawicieli ponad 400 marek handlowych i 550 inwestorów, deweloperów, zarządców dyskutowało o przyszłości branży oraz prowadziło negocjacje biznesowe przez dwa dni targów. Na stoisku Metropolitan Outlet Bydgoszcz odbywały się liczne rozmowy z najemcami nie tylko z Polski, ale także z regionu Europy Środkowo Wschodniej. - Obecność na Targach ReDI, będących doskonałą platformą nawiązywania i pogłębiania relacji biznesowych, była dla nas niezwykle ważna. Traktujemy targi jako miejsce spotkań z najemcami i partnerami biznesowymi oraz jako doskonałą okazję zaprezentowania projektu Metropolitan Outlet Bydgoszcz - podkreśla Agata Kopytyńska, Dyrektor Działu Nieruchomości i Ekspansji Carrefour Polska.

Metropolitan Outlet Bydgoszcz na 17 000 m. kw. zaoferuje szeroki wybór marek modowych, sportowych, obuwniczych, galanterii skórzanej oraz wyposażenia wnętrz znanych polskich i zagranicznych producentów w obniżonych cenach . Ofertę uzupełnią punkty gastronomiczne, usługowe oraz plac zabaw dla dzieci. Niewątpliwym atutem outletu będzie funkcjonujący w nowej odsłonie sklep Carrefour o powierzchni 5 000 m. kw., uzupełniony dodatkowo o stację paliw. - Targi ReDI to bardzo efektywna forma prezentacji projektu i jego komercjalizacji. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze spotkań z najemcami, którzy potwierdzili gotowość do zawarcia umów najmu na powierzchnie handlowe w Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Najemcy doceniają położenie outletu w rozpoznawalnej od wielu lat lokalizacji oraz jego regionalny zasięg - dodaje Grażyna Melibruda, dyrektor w dziale wynajmu powierzchni handlowych, Jones Lang LaSalle.

O Metropolitan Outlet Bydgoszcz

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy powstanie w miejscu obecnie działającej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II - jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Lokalizacja centrum jest dobrze znana i łatwo dostępna dla klientów. Dzięki otoczeniu kluczowych dróg wylotowych z miasta, pozwala na dogodny dojazd zarówno mieszkańcom Bydgoszczy, jak również innych miast województwa kujawsko - pomorskiego, takich jak Toruń, Grudziądz, Inowrocław czy Włocławek. Modernizacja dróg ekspresowych S5 i S10 dodatkowo polepszy skomunikowanie regionu z sąsiadującymi miastami, zapewniając szybki i wygodny dojazd do autostrady A1, co istotnie przełoży się na zwiększenie zasięgu oddziaływania Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Obecnie w strefie do 90 minut jazdy samochodem do powstającego centrum outletowego mieszka ponad dwa miliony jego przyszłych klientów.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.  


Do pobrania

Metropolitan Outlet Bydgoszcz
Źródło: InfoWire.pl / Carrefour Polska