Marka Viscoplast wspomaga honorowe krwiodawstwo

Marka Viscoplast wspomaga honorowe krwiodawstwo

Dodano:   /  Zmieniono: 

Polski producent plastrów i opatrunków Viscoplast dołączył do kampanii społecznej #mojpierwszyraz organizowanej przez Fundację Dzień dla Życia. Oficjalne rozpoczęcie kampanii odbyło się 13 czerwca w Teatrze Ateneum w przeddzień Międzynarodowego Dnia Krwiodawstwa. 

Wakacje letnie to trudny czas dla polskiego krwiodawstwa, w którym rośnie liczba wypadków komunikacyjnych, a ze względu na sezon urlopowy maleje liczba potencjalnych dawców. Wykorzystując ten kontekst Fundacja Dzień Dla Życia, działająca na rzecz oddawania krwi, rejestracji w banku szpiku kostnego oraz podpisywania oświadczeń woli o chęci pośmiertnego przekazania narządów do przeszczepu, rozpoczęła specjalną kampanię społeczną #mojpierwszyraz.

Celem kampanii #mójpierwszyraz jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem jakim są braki krwi do ratowania życia ludzkiego m.in. w okresie wakacji letnich. Nazwa kampanii nie jest przypadkowa – ma ona swym kontrowersyjnym wydźwiękiem budzić skrajne emocje, które sugerowałyby tematykę inicjacji seksualnej, niżeli oddania krwi. W ramach kampanii powstał specjalny spot promocyjny.

- Wakacje to dobry moment na to, aby pomyśleć też o tym, co możemy zrobić dla innych. Oddanie krwi to 1-2 godziny z naszego życia, a jedna jednostka krwi może uratować zdrowie i życie nawet trzem osobom. Może to dobry czas na Twój pierwszy raz? – podkreśla Martyna Kaczmarek, prezes zarządu Fundacji Dzień Dla Życia i pomysłodawczyni kampanii #mójpierwszyraz.

Do kampanii społecznej dołączyła marka Viscoplast, znana z oferty produktów na drobne skaleczenia, otarcia, odciski, ale także z zaawansowanych rozwiązań pomagających w leczeniu trudniejszych schorzeń w warunkach domowych oraz umożliwiających kontynuowanie terapii rozpoczętej w szpitalu.

- Oddawanie krwi jest realną pomocą i ratowaniem życia innych. Jest czymś wielkim, a jednocześnie prostym. Cieszymy się, że po raz kolejny możemy wspierać ideę krwiodawstwa i inspirować Polaków do działania w tym zakresie – powiedziała Beata Strzeszewska, odpowiedzialna za strategię i komunikację marki Viscoplast.

To kolejna akcja Viscoplast na rzecz promowania krwiodawstwa w Polsce. W ubiegłym roku marka Viscoplast wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem zrealizowała akcję „Znak oddania”, zachęcając do oddawania krwi m.in. w środkach komunikacji miejskiej, na przystankach autobusowych w całej Polsce, a także poprzez prowadzenie działań edukacyjnych, w punktach sprzedaży, wśród dystrybutorów oraz na kanałach społecznościowych.

Więcej informacji o kampanii #mójpierwszyraz znajduje się na stronie internetowej Fundacji Dzień Dla Życia oraz na kanale społecznościowym organizacji.

O firmie 3M

W ramach struktur 3M wykorzystujemy i dzielimy się odkryciami naukowymi naszej firmy, aby ulepszać codzienne życie milionów ludzi na całym świecie. Wartość sprzedaży 3M sięga ponad 30 miliardów dolarów, a 90 000 naszych pracowników efektywnie współpracuje z Klientami na całym świecie. Więcej na temat kreatywnych i odpowiadających na światowe problemy rozwiązań 3M - można przeczytać na stronie internetowej www.3M.pl lub obserwując kanał firmy na Twitterze pod nazwą @3M lub @3MNewsroom.

O 3M w Polsce

3M Poland Sp. z o.o. jest filią koncernu Minnesota Mining and Manufacturing. W 2016 roku firma obchodzi 25-lecie istnienia na polskim rynku. 3M w Polsce posiada cztery ośrodki produkcyjne: dwa we Wrocławiu, w Janinowie k/Grodziska Mazowieckiego oraz Rabce. Zatrudnia ponad 2900 pracowników. Centrala firmy mieści się w Kajetanach k/Warszawy.

W czerwcu 2013 roku rozpoczęło działalność nowoczesne Centrum Innowacji 3M we Wrocławiu, w którym firma prezentuje swoje technologie i rozwiązania. 1 czerwca 2016 r. we Wrocławiu rozpoczęło oficjalnie działalność operacyjną Centrum Usług Wspólnych 3M na obszar Europy, Bliskiego Wchodu i Afryki. 3M Poland oferuje ponad 10 000 produktów w ramach 5 grup biznesowych: Ochrona Zdrowia, Produkty Konsumenckie, Bezpieczeństwo i Grafika, Przemysł, Elektronika i Energetyka. Dotychczasowe inwestycje 3M w Polsce wyniosły ponad 500 mln USD. 3M od 25 lat wnosi wkład w rozwój polskiego biznesu i gospodarki, za co otrzymuje liczne nagrody i wyróżnienia m.in „Firma XX-lecia 1990-2010”, Perła Innowacji PROGRESS 2013, PremiumBrand 2014, Solidny Pracodawca 2014, Superbrand 2014/15 oraz Great Place to Work® 2016.

 


Do pobrania

Start akcji Dzień dla życia wspólnie z Viscoplast (1)Start akcji Dzień dla życia wspólnie z Viscoplast (2)Start akcji Dzień dla życia wspólnie z Viscoplast (3)Start akcji Dzień dla życia wspólnie z Viscoplast (4)Start akcji Dzień dla życia wspólnie z Viscoplast (5)
Źródło: InfoWire.pl / 3M Poland