WPROST na 30-lecie za darmo dla fanów na Facebooku

WPROST na 30-lecie za darmo dla fanów na Facebooku

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Treści z papierowego wydania tygodnika WPROST są w październiku dostępne za darmo dla fanów tygodnika na Facebooku. To prezent dla czytelników z okazji 30. urodzin tygodnika. Akcja prowadzona jest we współpracy z Orange.

Aplikacja WPROST jest dostępna pod adresem: http://apps.facebook.com/tygodnikwprost/ oraz z poziomu fanpage WPROST na Facebooku.

Aplikacja WPROST na Facebooku powstała w oparciu o platformę Paperlit. Użytkownicy Facebooka mogą nie tylko przeglądać i czytać magazyn, ale i dzielić się wybranymi artykułami. Mogą je publikować na swojej tablicy lub przesłać bezpośrednio mailem. Tygodnik w wersji społecznościowej jest wzbogacony o linki prowadzące do odpowiednich treści zawartych na stronach internetowych. Zintegrowany z aplikacją kanał RSS daje szybki dostęp do najnowszych artykułów publikowanych na stronie wprost.pl. Na co dzień dostęp do artykułów z bieżącego wydania WPROST jest odpłatny, kosztuje 10 kredytów, czyli ok. 1 USD. Wszystkie archiwalne numery są dostępne za darmo.

W październiku, z okazji 30. urodzin tygodnika i dzięki współpracy z Orange, także bieżące numery WPROST na Facebooku można czytać za darmo.     

Aplikacja WPROST na FB działa od lipca. Uruchomienie aplikacji spotkało się z pozytywnym przyjęciem branży (http://media.point-group.pl/pr/218000/wprost-dostepny-dla-14-milionow-polskich-uzytkownikow-facebooka). To kolejna aplikacja uruchomiona przez wydawcę WPROST we współpracy z Paperlit. W oparciu o tę platformę zostały przygotowane również mobilne aplikacje tygodnika WPROST oraz magazynu FILM.

Obchodzący w tym roku 30. urodziny tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Od 1995 r. wydawany jest również serwis Wprost.pl. WPROST jest również obecny w serwisach społecznościowych, m.in. Facebook  (http://www.facebook.com/tygodnikwprost), gdzie ma prawie 25 tysięcy fanów, oraz Twitter (https://twitter.com/TygodnikWPROST), gdzie śledzi go ponad 22 tysiące użytkowników. Za obecność w serwisach społecznościowych odpowiada newsroom internetowy kierowany przez Sylwestra Latkowskiego.    

 

 

Źródło: Platforma Mediowa Point Group SA;
dostarczył:
netPR.pl