Netia i RWE oferują pakiet łączonych korzyści

Netia i RWE oferują pakiet łączonych korzyści

Dodano:   /  Zmieniono: 

Netia, operator, który z sukcesem wykorzystał możliwości, związane z uwolnieniem rynku telekomunikacyjnego i RWE Polska, firma energetyczna, należąca do jednego z największych koncernów energetycznych w Europie, rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży prądu i usług telekomunikacyjnych klientom biznesowym w Polsce.

Netia, wraz z usługami telekomunikacyjnymi, oferować będzie nowym klientom biznesowym zakup energii od RWE Polska na atrakcyjnych warunkach.

W ramach współpracy Netii i RWE Polska, nowi klienci biznesowi RWE, będą mogli skorzystać z oferty o nazwie Wyłącznik Podwyżek RWE. W ramach pakietu, gwarantuje ona klientom stałą, atrakcyjną cenę energii elektrycznej do końca 2014 roku. Zawarcie jednocześnie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz na dostawy energii elektrycznej będzie premiowane dodatkowym miesiącem usług Netii gratis.

Jestem przekonany, że dzięki naszej atrakcyjnej ofercie, korzyści z uwolnienia rynku będzie czerpać jeszcze większa liczba przedsiębiorstw. powiedział Piotr Kolasiński, dyrektor zarządzający rynkiem SOHO/SME w Netii.

Taki alians to absolutna nowość na Polskim rynku. RWE Polska to część międzynarodowego koncernu i posiada doświadczenia z podobnymi, łączonymi ofertami z innych rynków zachodniej Europy.

Z naszych badań wynika, że klienci biznesowi oczekują prostych ale atrakcyjnych rozwiązań. Pakiet łączonych korzyści jest właśnie takim rozwiązaniem. Nasza oferta została skrojona na potrzeby małego i średniego biznesu. Kierujemy ją do przedsiębiorców, którzy cenią swój czas, przewidywalność wydatków i oczekują dobrego serwisu. mówi Przemysław Mężyński, Dyrektor ds. Sprzedaży w RWE Polska. W przypadku współpracy z RWE, jeden podpis równa się wielu korzyściom. Decydując się na ten pakiet, klient otrzyma gwarancję niezmiennej ceny do 2014 roku. Ale cena to nie wszystko klient w ramach umowy otrzymuje takie korzyści, jak: zarządzanie kosztami przez Internet, wysokie standardy obsługi klienta, 24-godzinny dostęp do telefonicznej infolinii, monitorowanie zużycia energii w e-boku, czy e-fakturę. A wszystko to połączone w jednym pakiecie. wylicza Mężyński.

Oferta skierowana jest do klientów biznesowych zużywających do 50 MWh (taryfa C) prądu rocznie. Podmiotów tego typu jest w naszym kraju ponad 2 miliony. Umowa pomiędzy RWE a Netią zakłada realizowanie sprzedaży wśród nowych klientów RWE.

***

O Netii

Netia S.A. jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.

O RWE

RWE należy do pięciu największych firm energetycznych w Europie. Specjalizuje się w wytwarzaniu, przesyle, dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej i gazu. Zaopatruje blisko 17 milionów klientów w energię elektryczną i prawie 8 milionów klientów w gaz. W Polsce firmie RWE zaufało już ponad 900 tysięcy klientów. Największymi firmami należącymi do RWE w Polsce są RWE Polska, odpowiedzialna wspólnie ze spółką RWE East za wsparcie rozwoju koncernu w Polsce, sprzedająca energię około 900 tysiącom klientów oraz firma RWE Stoen Operator, zarządzająca warszawską siecią elektroenergetyczną. Do RWE w Polsce należą również farmy wiatrowe o łącznej mocy 152 megawatów.

 

Źródło: Netia;
dostarczył:
netPR.pl