Havas Worldwide Warsaw z reklamą dla XTB

Havas Worldwide Warsaw z reklamą dla XTB

Dodano:   /  Zmieniono: 

Agencja Havas Worldwide Warsaw przygotowała dwa spoty reklamowe promujące kampanię Ryzykować trzeba umieć prowadzoną przez Dom Maklerski X-Trade Brokers. Spoty będą emitowane do końca 2012.

Zakrojona na dużą skalę akcja prowadzona przez XTB ma na celu zwrócenie uwagi na określone umiejętności, jakie są potrzebne przy tradingu, i podkreśla ryzyko towarzyszące inwestowaniu. To przełomowa komunikacja w tym obszarze, skupia się bowiem nie tylko na zyskach, ale zwraca również uwagę obecnych i potencjalnych inwestorów na fakt, że tego rodzaju aktywności mogą nieść ze sobą ryzyko strat.

Akcji towarzyszą dwa spoty reklamowe przygotowane przez agencję Havas Worldwide Warsaw, które będą emitowane w TVN CNBC. Kampania ATL potrwa do końca 2012 roku. Akcję wspierają także działania on-line oraz PR.

 

Havas Worldwide Warsaw

Havas Worldwide Warsaw to pierwsza zintegrowana agencja komunikacyjno-marketingowa, która dostarcza klientom kompleksowe rozwiązania obejmujące doradztwo strategiczne, kreację ATL i BTL, działania public relations oraz digital. Dzięki doświadczeniu i skutecznym narzędziom marketingowym efektywnie wspiera klientów w osiąganiu przez nich celów biznesowych. Doświadczenie i zespół najlepszych specjalistów oraz gruntowna wiedza na temat skutecznego łączenia kanałów komunikacji sprawiają, że Havas Worldwide Warsaw jest w stanie zaoferować kompleksową ofertę 360° każdemu klientowi. Agencja ma na swoim koncie wiele prestiżowych nagród i wyróżnień.

Źródło: Havas Worldwide;
dostarczył:
netPR.pl