PKO Bank Polski partnerem lokalnych inwestycji w Rzeszowie

PKO Bank Polski partnerem lokalnych inwestycji w Rzeszowie

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Nowy contact center oraz nowoczesne podwórko dla dzieci i młodzieży w galerii handlowej w Rzeszowie powstaną dzięki zaangażowaniu PKO Banku Polskiego. Pierwsza inwestycja służyć będzie klientom, druga inicjatywa jest przykładem społecznej odpowiedzialności Banku.

W nowym contact center w Rzeszowie przewidywane jest utworzenie do 150 nowych stanowisk pracy dla konsultantów, którzy obsługiwać będą klientów przez telefon, e-mail czy w formie videorozmowy. Uruchomienie planowane jest na II kwartał 2013 roku.

- Cieszę się, że PKO Bank Polski  zdecydował o utworzeniu placówki w naszym mieście. Dzięki temu młodzi ludzie zyskają szansę na zatrudnienie. To dla mnie, jako gospodarza miasta, niezwykle ważne powiedział Prezydent Miasta, Tadeusz Ferenc. 

Funkcjonujące już contact center PKO Banku Polskiego dedykowane są klientom indywidualnym, osobom korzystającym z bankowości prywatnej, a także korporacjom, małym i średnim firmom.  

Oferta Banku jest bardzo szeroka, a wszystkie grupy naszych klientów oczekują, że większość ich spraw zostanie szybko i profesjonalnie załatwiona poprzez konsultanta bez potrzeby wizyty w oddziale. Rozwijamy contact center, stawiając na najwyższą jakość obsługi mówi Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu PKO Banku Polskiego. 

W tym roku po raz kolejny infolinia PKO Banku Polskiego została uznana za najlepszą w Polsce
w badaniu przeprowadzonym przez firmę ARC Rynek i Opinia. Wyróżnia ją fachowość pracowników, duży zakres wiedzy produktowej prezentowany w odpowiedziach dla klientów, a także najkrótszy na rynku czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z konsultantem. 

Z kolei Fundacja PKO Banku Polskiego jest strategicznym partnerem Stowarzyszenia SIEMACHA.
Na potrzeby wyposażenia nowoczesnej placówki dla dzieci i młodzieży w galerii handlowej Millenium Hall w formie darowizny przeznaczonych zostanie 250 tys. zł. Środki te będą wykorzystane na wyposażenie pracowni tematycznych: rozwoju społecznego, multimedialnej, edukacyjnej, muzycznej, kulinarnej oraz oddziału poradnictwa i terapii.

- SIEMACHA Spot to ogólnopolski projekt. Współczesne galerie handlowe, które przejmują wiele funkcji publicznych, a tym samym pretendują do roli alternatywnych centrów miejskich, muszą obok oferty komercyjnej wkalkulować w swoją działalność ofertę społeczną. Przestronne i zadaszone galerie, które stają się współczesnymi ulicami, muszą odważnie podjąć te same wyzwania, z którymi mierzą się nominalne ulice. Współpraca z Fundacją Banku jest dla nas wyjątkowo cenna i umożliwia realizację projektów napędzanych naszymi ideami mówi  ks. Andrzej Augustyński, dyrektor generalny Stowarzyszenia SIEMACHA. 

PKO Bank Polski współpracuje z wieloma samorządami i podmiotami w zakresie finansowania
i obsługi, zarówno w obszarze depozytowo-transakcyjnym, jaki kredytowym. Zaangażowanie Banku o charakterze kredytowym wobec klientów sektora publicznego w woj. podkarpackim wynosi 357,4 mln zł. Ponadto w okresie 2004-2011 PKO Bank Polski przeprowadził w województwie emisje obligacji komunalnych o łącznej wartości 217 mln zł. Obecne zaangażowanie z tego tytułu wynosi 120 mln zł. 

PKO Bank Polski posiada wieloletnie doświadczenie w finansowaniu i obsłudze podmiotów polskiego sektora publicznego. Grupa specjalistów dedykowana sektorowi publicznemu pracuje nad dostosowaniem oferty Banku do specyfiki ich działalności i rosnących potrzeb finansowania dłużnego. Dodatkowo uzupełniona jest ofertą spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, np. w zakresie leasingu czy faktoringu.

 

***

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za 1. półrocze 2012 roku wyniósł 1,95 mld zł. Bank jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Został uhonorowany nagrodą Bank of the Year in Poland przyznawaną przez międzynarodowy miesięcznik The Banker. Doceniono zarówno jego wyniki finansowe, jak i kompleksową modernizację. Instytut Rachunkowości i Podatków uhonorował Raport roczny PKO Banku Polskiego za 2010 rok Nagrodą Główną w konkursie The Best Annual Report w kategorii Banki i instytucje finansowe. Bank otrzymał także Nagrodę Główną w rankingu 50 największych banków w Polsce 2012 branżowego miesięcznika Bank. Doceniona została m.in. dynamika wzrostu sumy bilansowej Banku, a także całokształt jego rynkowej aktywności. Dodatkowo Gazeta Bankowa wyróżniła Bank za Najwyższą efektywność w swojej kategorii. PKO Bank Polski po raz kolejny zwyciężył w badaniu infolinii bankowych przeprowadzonym przez firmę ARC Rynek i Opinia.
PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu The Banker wycenili jej wartość na 1,5 mld dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej - Polskie Marki 2011 jej wartość została określona na 3,75 mld złotych. Jest także najbardziej wartościowym krajowym bankiem, według rankingu 100 najcenniejszych firm Newsweeka. Działalność filantropijna PKO Banku Polskiego została doceniona przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce, która przyznała Bankowi oraz Inteligo Financial Services statuetkę Dobroczyńcy Roku 2010, oraz przez Forum Darczyńców w Polsce, które przyznało Bankowi Nagrodę Specjalną za długoletnie i konsekwentne wspieranie działań społecznie użytecznych. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców sektora bankowego w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global, jak i stowarzyszenia AIESEC przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju.

Źródło: PKO Bank Polski;
dostarczył:
netPR.pl