Variations 2012 orzechowe wariacje smakowe od Nespresso na zimę

Variations 2012 orzechowe wariacje smakowe od Nespresso na zimę

fot. netPR.pl / Źródło: InfoWire.pl

Tej zimy odkryjesz z Nespresso nowe aromaty dzięki limitowanej edycji kawy Grand Cru Variations 2012 skosztujesz kawy prosto spod łupiny orzecha laskowego, macadamia i kokosa.

Warszawa, listopad 2012 r. Na tę chwilę czekali wszyscy miłośnicy kawy Nespresso firma ujawnia kawy z dodatkiem naturalnych aromatów na zimę 2012. Tego roku w limitowanej edycji Grand Cru znalazły się trzy specjalnie wybrane aromaty: kokos, orzech laskowy i macadamia. Choć wszystkie pochodzą z jednej rodziny, każdy gwarantuje wyjątkowe doznania dla zmysłów.

W tym roku oferta Variations znów łączy doświadczenie marki Nespresso i poszukiwanie nowości to powód, dla którego popularność każdej kolejnej kolekcji Variations rośnie. W edycji 2012 eksperci Nespresso skomponowali trzy unikalne odmiany najdelikatniejszego rodzaju kawy Grand Cru - Livanto. Tym razem w optymalnym profilu smakowym Livanto koneserzy kawy odnajdą oryginalne aromaty trzech orzechów: laskowego, macadamia i kokosa. Każda z odmian posiada intensywność 6 w skali od 1 do 10. Ich wykwintne aromaty wspaniale wzbogacą początek zimowego sezonu.     

Orzech Laskowy (Hazelnut) połączenie aromatu delikatnie opiekanych orzechów laskowca z delikatnością Livanto Grand Cru gwarantuje równowagę smaku.

Orzech Macadamia (Magadamia Nut) bogactwo aromatu orzecha macadamia, zestawione z pełnią mieszanki Grand Cru, dostarczacytrusowego uczucia świeżości w ustach.

Kokos (Coconut) perfekcyjna harmonia pomiędzy nutami smakowymi orzecha kokosowego, a bogactwem mieszanki Grand Cru, przypominają smak lubianych ciasteczek macaroons.

Variations 2012 dostępne będą w limitowanej edycji od 12 listopada 2012 r. do wyczerpania zapasów, w cenie 18,90 zł za opakowanie (10 kapsułek).

* * *

Informacja o Nestlé Nespresso SA

Nestlé Nespresso SA jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, Szwajcaria, obecna jest w ponad 50 krajach i zatrudnia 7000 pracowników. W 2011 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą 270 butików. Wartość sprzedaży spółki Nespresso w 2011 r. osiągnęła ponad 3 miliardy franków szwajcarskich, a rozwój organiczny spółki osiągnął ponad 20%. Więcej informacji pod adresem: www.nespresso.com/mediacenter.

* * *
Kontakt dla prasy:

Dominika Telega, Weber Shandwick
tel: + 48 603 330 239, e-mail: [email protected]

* * *
Dodatkowe informacje dostępne są:
W butiku Nespresso - Warszawa, ul. Nowy Świat 47
godziny otwarcia: poniedziałek piątek 10.00-19.00, sobota 10.00-17.00,
pod numerem bezpłatnej całodobowej Infolinii 800 51 52 53,
na stronie www: www.nespresso.com/pl

Źródło: Nestlé Polska S.A.;
dostarczył:
netPR.pl

Czytaj także

 0