Złoty Laur Klienta 2012 dla Banku BGŻ

Złoty Laur Klienta 2012 dla Banku BGŻ

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

Bank BGŻ został laureatem IX edycji plebiscytu Laur Klienta 2012 w kategorii Kredyty dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw.  W tej kategorii Bank został nagrodzony po raz trzeci. 
Bank BGŻ zdobył najwięcej głosów konsumentów i tym samym został uznany za jedną z najpopularniejszych i najchętniej polecanych marek tej edycji.

- To wyróżnienie jest dla nas bardzo cenne, ponieważ o jego przyznaniu zdecydowali klienci, którzy na co dzień korzystają z naszych produktów. W Banku BGŻ firma z segmentu MSP może skorzystać z wielu dogodnych form finansowania działalności. Największym zainteresowaniem cieszy się kredyt w rachunku bieżącym na zasadach uproszczonych Ekspres Linia i pożyczka zabezpieczona hipoteką  - powiedziała  Agnieszka Oziębło, dyrektor Departamentu Wsparcia Sprzedaży MSP i Mikro. Niedawno nasza oferta została poszerzona o debet w rachunku bieżącym. Jest to produkt specjalnie przygotowany dla mikroprzedsiębiorstw dostępny praktycznie od ręki  po przedstawieniu ostatniego sprawozdania PIT i oświadczenia przez Klienta dodała Agnieszka Oziębło.

Laur Klienta to największy w Polsce projekt konsumencki, którego efektem jest wyłonienie najpopularniejszych marek. Organizatorem tego corocznego programu jest redakcja "Rzecz o Biznesie" - dodatku do dziennika "Rzeczpospolita".

W trakcie prowadzonego w całym kraju sondażu telefonicznego, w ankietach oraz w głosowaniu internetowym konsumenci wskazują kolejno na najlepsze i najbardziej znane produkty w kilkuset kategoriach. Zwycięzcom przyznawane są złote, srebrne i brązowe Laury Klienta.

 

Źródło: Bank BGŻ;
dostarczył:
netPR.pl