Targetowanie demograficzne w mobilnej NK

Targetowanie demograficzne w mobilnej NK

Dodano:   /  Zmieniono: 

Mobilna wersja polskiego portalu społecznościowego NK.pl wprowadziła nową funkcjonalność dla reklamodawców: targetowanie demograficzne. Jest to pierwsza tego typu usługa dostępna w telefonach komórkowych na polskim rynku. Jej rozwój w NK umożliwił fakt, że portal dysponuje narzędziami dostarczającymi dane o swoich Użytkownikach.

Nowy produkt reklamowy to kolejna w ostatnim czasie, po Grupach, funkcjonalność dostępna w portfolio mobilnej wersji NK. Dzięki niej reklamodawcy mają możliwość bardzo precyzyjnego dotarcia do swojej grupy celowej. Nie ponoszą ryzyka, że jakakolwiek liczba odsłon czy kliknięć zostanie wygenerowana poza nią.

Jak dodaje Marcin Barciński, Head of mobile w Naszej Klasie Sp. z o.o.: Do tej pory w ofertach reklamy mobilej dominowały emisje ROS lub targetowanie na wybrane serwisy.  I jeden i drugi model nie daje zbyt dużej kontroli nad grupą docelową. Dzięki naszym danym  możemy zapewnić reklamodawcom precyzyjne dotarcie do wybranych Użytkowników.

Kolejnym produktem, który niebawem znajdzie się w portfolio mobilnej wersji NK, jest możliwość emitowania reklam rich media. Aktualnie reklamodowcy NK najczęściej wybierają takie formaty reklamowe, jak banery statyczne oraz recetangle, jednak coraz częściej są zainteresowani możliwością wsparcia poprzez reklamy rich media. W planach NK jest także udostępnienie możliwości promocji aplikacji mobilnych i targetowanie behawioralne.

Aktualnie z mobilnej wersji polskiego portalu społecznościowego korzysta ponad 1,3 mln Użytkowników miesięcznie, generując ok. 78 mln odsłon serwisu.

Źródło: Nasza Klasa;
dostarczył:
netPR.pl