Mikołajkowo-świąteczna gra na Facebooku z Adamem Małyszem i TEEKANNE

Mikołajkowo-świąteczna gra na Facebooku z Adamem Małyszem i TEEKANNE

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Marka TEEKANNE wciela się w rolę Mikołaja uruchamiając 6 grudnia na swoim profilu na Facebooku świąteczną grę "Memory" z Adamem Małyszem i nowymi, aromatycznymi herbatami TEEKANNE w roli głównej. Internetowa zabawa potrwa aż do Wigilii.

Aplikacja konkursowa TEEKANNE, która wystartowała o godz. 13.30 i będzie aktywna do 13.30 w Wigilię to znana wszystkim z czasów dzieciństwa gra polegająca na odkrywaniu zakrytych kart i ich pamięciowym kojarzeniu. Utrzymana w świątecznej stylistyce zachęca do odkrycia dosłownie i w przenośni świata sześciu nowych smaków herbat przygotowanych przez TEEKANNE z myślą o sezonie zimowym. Użytkownicy mają za zadanie znaleźć dwie takie same karty przedstawiającej nowości produktowe marki. Zadanie utrudnia Pan Czajnik, którego postać na pewno nie jest obca fanom tych aromatycznych mieszanek herbacianych.

Zabawę wspiera i poleca najbardziej utytułowany polski sportowiec, Adam Małysz, który jest ambasadorem marki TEEKANNE. Nie bez powodu zatem karta z jego wizerunkiem, jest odpowiednikiem Jokera w grach karcianych i daje użytkownikowi bonus czasowy, który pomaga wygrać.

Gdzie grać? Pod tym adresem: https://apps.facebook.com/teekanne-memory/. Co można wygrać? Gra na Facebooku pozwala nie tylko poćwiczyć koncentrację, ale też wygrać atrakcyjne nagrody, w tym zapas kolekcji "Magic Winter Collection", sezonowe nowości od TEEKANNE a przede wszystkich weekendowy pobyt dla dwojga w miejscowości z której pochodzi Adam Małysz - Wiśle, wraz z niespodzianką od firmy TEEKANNE. Jest zatem o co walczyć.

- Tegoroczna jesień i zima stoją pod znakiem TEEKANNE mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Specialist Teekanne PolskaNie tak dawno zakończyliśmy ogólnopolską akcję TEEKANNE przeciw przymrozkom, podczas której przez pięć dni rozgrzewaliśmy gorącą herbatą kierowców w pięciu największych miastach. Więcej o tym można poczytać na oficjalnej stronie wydarzenia http://www.herbatarozgrzewa.pl/. Teraz rozgrzewamy naszych fanów na Facebooku świątecznym konkursem. Zachęcamy do zabawy! - 

Wśród nowości Teekanne na sezon 2012/13 znajdziemy Nero czarną herbatę o niezwykle mocnym smaku oraz owocową Magic Apple, w której pierwsze skrzypce gra połączenie jabłek z cynamonem. Pomiędzy nimi plasuje się Forest Fruits, czyli czarna herbata aromatyzowana owocami leśnymi. Dla tych, którzy szukają intensywnych zapachów, przygotowano imbirowo cytrynową mieszankę Ginger Lemon, natomiast rozgrzewający miód poparty odświeżającą miętą zamknięto w torebkach Mint & Honey. Sporo pozytywnych emocji wzbudza Green Tea Cranberry Raspberry. Jest to ciekawa wariacja na temat tradycyjnej zielonej herbaty, uzupełnionej o bogaty smak świeżego soku z żurawiny i maliny.

Więcej na: https://www.facebook.com/herbatateekanne w zakładce aplikacja konkursowa oraz bezpośrednio pod adresem: https://apps.facebook.com/teekanne-memory/

Koncern TEEKANNE to 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

 

Więcej informacji: 
http://teekanne.pl/
http://herbatarozgrzewa.pl/
https://www.facebook.com/herbatateekanne

Źródło: TEEKANNE Polska;
dostarczył:
netPR.pl