Społecznościowy event dla miliona fanów Plusa

Społecznościowy event dla miliona fanów Plusa

Dodano:   /  Zmieniono: 

Już ponad milion fanów na Facebooku lubi operatora telefonii komórkowej Plus. Z tej okazji agencja faceADDICTED stworzyła wirtualną imprezę, w której głównymi bohaterami są internauci! Personalizowana aplikacja łączy świat Facebooka z telefonem.

Wchodząc do aplikacji Plus Fan Party (http://on.fb.me/UA8tqo) wchodzimy na prywatną imprezę, którą dla swoich fanów zorganizował Plus. Aby ochroniarz wpuścił nas do środka należy podać swój numer telefonu. Smsem otrzymujemy unikalne hasło - dzięki niemu drzwi stają dla nas otworem, tłum gości skanduje nasze imię, ktoś inny podaje nasze zdjęcie, pod którym składamy autograf świętujemy! Każdy z użytkowników aplikacji może podzielić się swoim filmem z imprezy na facebooku, twitterze oraz google+, zaprosić znajomych, a abonenci Plusa odebrać prezent darmowy czasoumilacz z piosenką Lany Del Rey "Summertime Sadness".

Aplikacja w innowacyjny sposób łączy możliwości personalizacji aplikacji na poziomie audio (skandowanie imienia użytkownika) i wizualnym (wykorzystanie awatarów fanów) z charakterem marki telekom wysyła smsy z hasłem umożliwiającym wejście na imprezę.

Bohaterem aplikacji jest każdy z fanów Plusa, a nie marka. To podziękowanie od operatora i jednoczesne przesunięcie akcentów w świecie mediów społecznościowych - podmiotem komunikacji staje się internauta.

Agencja faceADDICTED w pełni odpowiada za stworzenie aplikacji Plus Fan Party, od konceptu, przez kreację, produkcję video po jej ostateczną realizację i promocję, łącząc social z video i mobile.
Plus współpracuje z faceADDICTED w zakresie komunikacji marki w mediach społecznościowych od sierpnia 2012 roku.

***
faceADDICTED
Agencja innowacji & interakcji, która dzięki wykorzystaniu nowych mediów & technologii gwarantuje markom i firmom unikalną przewagę nad konkurencją. Swoim klientom zapewnia inteligentne i nieszablonowe podejście do dialogu i interakcji marki z konsumentami.

Źródło: faceADDICTED;
dostarczył:
netPR.pl