Spójność, autentyczność, zaangażowanie relacja z konferencji Firma jako pracodawca jak motywować pracowników i przyciągać do siebie najlepszych?

Spójność, autentyczność, zaangażowanie relacja z konferencji Firma jako pracodawca jak motywować pracowników i przyciągać do siebie najlepszych?

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.plŹródło:InfoWire.pl

16 stycznia 2013 r. odbyła się konferencja organizowana przez Ciszewski MSL Financial Communications, Mercer Polska oraz PKPP Lewiatan pt. Firma jako pracodawca jak motywować pracowników i przyciągać do siebie najlepszych?. Podczas spotkania zaprezentowano m.in. wyniki badania jakościowego przeprowadzone wśród managerów i dyrektorów ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingu.


Konferencję otworzył Paweł Tomczuk, Managing Director Ciszewski MSL Financial Communications, zwracając uwagę na rolę komunikacji wewnętrznej w efektywnym zarządzaniu firmą oraz przeciwdziałaniu sytuacjom kryzysowym.

Wyniki badania jakościowego, przeprowadzonego wśród osób odpowiedzialnych za działania z zakresu komunikacji wewnętrznej i employer brandingu w największych instytucjach finansowych w Polsce, zaprezentował Hubert Kifner, Head of Financial Services w Ciszewski MSL Financial Communications. Przeprowadzone analizy wykazały między innymi rozdźwięk między budowaniem wizerunku firmy jako pracodawcy na zewnątrz i wewnątrz organizacji. O tym, jak efektywniej prowadzić działania z tego obszaru, dyskutowali podczas panelu Okiem praktyków zaproszeni goście: Maciej Hassa, Kierownik Zespołu Marki Pracodawcy i Młodego Talentu Grupa PZU, Katarzyna Mroczkowska, PR Team Manager BNP Paribas Bank Polska SA oraz Damian Ziąber, Rzecznik prasowy Sygma Bank.

Wyniki badania Pracujący Polacy jak pracownicy oceniają pracodawców? zaprezentował Zbigniew Gajewski, zastępca Dyrektora Generalnego Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan zaś Krzysztof Nowak, Szef Mercer Polska omówił, w jaki sposób świadczenia pracownicze mogą być atrakcyjną alternatywą w stosunku do wynagrodzeń gotówkowych w procesie budowania efektywnych systemów motywacyjnych.

John Scherer z Scherer Leadership International podczas przemówienia Engagement employees as a method of effective leadership wskazał na rolę autentyczności w budowaniu zaangażowania pracowników. W podobnym tonie wyrażał się Marc Van der Ploeg, założyciel Money Makers podczas przemówienia koncentrującego się na wdrażaniu wartości w firmie.  

Anna Częścik, Senior Associate w Ciszewski MSL Financial Communications zaprezentowała społeczne trendy, które wymuszają zmianę strategii biznesowych korporacji oraz podejście PurPle (Purpose + Pepole), które zakłada, powadzenie przez firmy projektów z zakresu zaangażowania społecznego spójnych z ich celem biznesowymi oraz z wartościami pracowników.

Albert Hupa, Prezes Interactive Research Center omówił wpływ social mediów na prowadzenie projektów z zakresu employer brandingu.

Wszystkie prezentacje prelegentów są do pobrania na stronie www.ciszewskifc.pl

Patronat medialny nad konferencją objęli portal Proto.pl oraz Magazyn THINKTANK.

Źródło: Ciszewski Financial Communications;
dostarczył:
netPR.pl