Earl Grey - mocne zimowe wejście

Earl Grey - mocne zimowe wejście

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Jak wynika z danych GUS w zimowych miesiącach herbata stanowi blisko 40% wszystkich wypijanych płynów. Niekwestionowanym liderem jest herbata czarna, a wśród herbat czarnych coraz częściej sięgamy po aromatyczną Earl Grey. To właśnie ten smak wybrało tysiące osób w trakcie zimowych eventów Teekanne Polska.

Podczas jesienno zimowej akcji Herbata rozgrzewa, której ostatnim przystankiem był TEEKANNE WINTER BAR w czasie Pucharu Świata pod Wielką Krokwią, konsumenci, obok szeregu aktywności, mogli spróbować wybranych herbat TEEKANNE. Królowała herbata czarna, a w szczególności aromatyczna Earl Grey. Co 4 osoba sięgała właśnie po ten specyficzny smak o świeżym aromacie bergamotki.

Niepowtarzalny aromat Earl Grey doceniają wszyscy koneserzy herbat. Nazwę zawdzięcza ona Charlesowi Greyowi, premierowi Wielkiej Brytanii z początku XIX wieku, który otrzymał przepis na tę cudowną mieszankę od chińskiego mandaryna za uratowanie syna z katastrofy morskiej. Inna wersja mówi o indyjskim radży, ofiarującym hrabiemu przepis na tę wyjątkową herbatę w podzięce za ocalenie syna z tygrysiej paszczy. Jedno jest pewne niezależnie od wersji legendy - Hrabia Grey został zapamiętany nie jako człowiek, który zniósł niewolnictwo w Imperium Brytyjskim, ale jako ten, który podarował Brytyjczykom ich ukochany napój.

W Anglii, gdzie spożycie herbaty jest najwyższe, pije się ją o różnych porach i każdej z nich odpowiadają specjalne gatunki: z rana mocna i czarna, około 17.00 delikatniejsza, przyjemna Earl Grey.

 - W Polsce nie mamy jeszcze takich nawyków. Bardziej przyzwyczajeni jesteśmy do ulubionych smaków pijemy je niezależnie od pory dnia, kierując się własnymi preferencjami. Jesteśmy im wierni - jak pokazują dane AC Nielsen za 2012 - spożycie herbaty Earl Grey utrzymuje się na poziomie porównywalnym z poprzednim rokiem. Wzrasta w miesiącach zimowych, by w cieplejszych spaść o ok. 1% mówi Maciej Rymski, National Sales Manager TEEKANNE Polska- Mamy nadzieję, że kolejne miesiące przyniosą równie stabilną pozycję tej herbaty, a Polacy docenią ją również latem, gdy podana na zimno -będzie orzeźwiać i pobudzać. Zimowa akcja pokazała, że naprawdę lubimy Earl Grey, a coraz więcej Polaków staje się prawdziwymi smakoszami tego fantastycznego napoju- dodaje Rymski.

Ta wyśmienita mieszanka czarnej herbaty jest jedną z najsłynniejszych i najbardziej ulubionych na całym świecie. Jej charakterystyczny smak i aromat potrafi subtelną nutą wypełnić cale pomieszczenie, zatrzymując nas w biegu i przywracając przyjemność rozkoszowania się prostymi czynnościami. A stąd tylko krok do równowagi między wymaganiami współczesności, a tzw. slow life ideą świadomego, zdrowego stylu życia, zdobywającą coraz więcej zwolenników na całym świecie.

Herbatę Earl Grey należy parzyć od dwóch do pięciu minut. Herbata parzona krótko pobudza, dłużej ma działanie uspokajające i rozluźniające. Można wypróbować kilka różnych sposobów wzbogacenia tego smaku, dodając np. plasterek cytryny, kilka kropel mleka czy nieco wanilii wszystko zależy od naszych upodobań.

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

 

Więcej informacji: 
http://teekanne.pl/
http://herbatarozgrzewa.pl/
https://www.facebook.com/herbatateekanne

Źródło: TEEKANNE Polska;
dostarczył:
netPR.pl