Ecommerce Trends 2013 Jak sprzedawać więcej?

Ecommerce Trends 2013 Jak sprzedawać więcej?

fot. netPR.pl / Źródło: InfoWire.pl

Już 27 i 28 lutego w Warszawie na konferencji  Ecommerce Trends 2013 wystąpią praktycy ecommerce reprezentujący wiodące  firmy  działające w branży handlu internetowego, dostawcy rozwiązań oraz firmy badawcze. Dwa dni będą szczelnie wypełnione praktycznymi prezentacjami, poradami ekspertów rynkowych. Podczas Ecommerce Trends 2013 swoje zainauguruje działalność Szkoła e-Commerce Polska, która przygotowała unikalne szkolenie dotyczące na temat:  pozyskiwania klienta, konwersji oraz utrzymania relacji. Rynek ecommerce rozwija się niezwykle dynamicznie i chyba mało jest już firm, które nie planują takich działań w swojej strategii.

Ecommerce Trends 2013 to pierwsza nasza konferencja dotycząca tego rynku, którą organizujemy jako NoNoobs mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl S.A.-  Podczas dwóch dni konferencji pokażemy prawie 30 prezentacji, pojawi się ponad 40 prelegentów, będą sesje równoległe, specjalny Warsztat prowadzony przez Szkołę e-Commerce Polska, dwóch Doktorów będzie doradzało sklepom internetowym jak polepszyć działania i zwiększyć przychody. Program konferencji naładowany jest praktyczną wiedzą, którą można wykorzystać na wciąż dynamicznie rosnącym, ale jednak bardzo konkurencyjnym rynku ecommerce. Pierwszego dnia odbędzie się również Panel Dyskusyjny, w którym założyciele e-Izby- e-Commerce Polska, będą starali się  odpowiedzieć na pytanie jak zwiększyć udział ecommerce w sprzedaży detalicznej dodaje.

Pierwszy dzień konferencji poświęcimy aktualnej sytuacji polskiego ecommerce - w specjalnej prezentacji i Wojciech Żbikowskiz Gemius Polska odpowie na pytania dotyczące preferencji klientów- czyli: kto kupuje? Jak kupuje? Co kupuje? Wreszcie - gdzie kupuje. Najnowsze trendy w systemach płatności, które są podstawą dobrze działającego sklepu, przedstawi Michał Bzowy z Przelewy 24. W Panelu Dyskusyjnym organizowanym przy współudziale e-Commerce Polska wystąpią  min.  Grzegorz Wójcik z Fundacji Rozwoju Gospodarki Elektronicznej, Anna Bogdańska z Merlin.pl, Justyna Skorupska z FACT-Finder, Maciej Nykiel z Fly.pl, Michał Nowak z Conrad Electronic Polska, Piotr Broniarczyk z Okazje.info, Piotr Kurczewskiz Przelewy 24 czy Marcin Jędrzejewski z Boston Consulting Group. Dzień zamkniemy blokiem prezentacji dotyczących nowych modeli biznesowych na rynku ecommerce oraz nowych strategii biznesowych.

Drugiego dnia mnóstwo wiedzy praktycznej dla sklepów dowolnej wielkości. Anna Rak z Trusted Shops przedstawi prezentację pod znamiennym tytułem: Twoje 5 minut czy ułamek sekundy? Pamiętajmy, że kolejny sklep w świecie cyfrowym jest tylko kilka kliknięć dalej, mamy naprawdę niewiele czasu na przekonanie potencjalnego klienta! Jak generować większa sprzedaż bez ryzyka? Na to pytanie będzie starał się odpowiedzieć Tomasz Karwatka z Divante. Doktor Sales -Marcin Michalski z Cube Group pomoże w doborze najlepszych działań reklamowych dla sklepów, a Michał Cortez, Addictives, przybliży temat retargetingu i remarketingu. W dalszej części dnia na sesjach równoległych będziemy zajmowali się tematami związanymi z komunikacją, marketingiem, optymalizacją czy konwersją. Pod koniec dnia wystąpi jeden ze światowych liderów w dostarczaniu rozwiązań w chmurze i dedykowanych serwerów przedstawiciel firmy Akamai.

 Sprzedaż przez internet rośnie dynamicznie mimo spowolnienia gospodarczego, a prognozy dla tego rynku są cały czas bardzo dobre. powiedział Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A. - Rynek ten cechuje jednak ogromna dynamika zmian oraz wysoka konkurencyjność ze względu na niską barierę wejścia. Taka sytuacja powoduje, że wciąż potrzebujemy uczyć się od liderów rynkowych, poznawać nowe rozwiązania czy nowe sposoby marketingu. Jeśli podmioty działające w tym segmencie nie będą się rozwijały i dostosowywały do nowych wyzwań, na przykład na rynku mobilnym, czeka je powolna marginalizacja. Na Ecommerce Trends 2013 zaprosiliśmy najlepszych ekspertów z branży, żeby każdy uczestnik mógł wynieść z niej coś co pozwoli mu jeszcze lepiej realizować swoje cele biznesowe dodaje.

Konferencja Ecommerce Trends 2013 to wydarzenie, którego celem jest promowanie praktycznej wiedzy pozwalającej rozwijać działania sprzedażowe w internecie. NoNoobs.pl wspiera podczas spotkania nawiązywanie kontaktów biznesowych z potencjalnymi partnerami, ekspertami rynkowymi oraz osobami, które odniosły sukces w ecommerce.

27-28 lutego 2013 r. Warszawa

Program konferencji:

www.ecommercetrends.pl/program

Rejestracja uczestników: 

www.ecommercetrends.pl/rejestracja-na-konferencje

Warsztaty Szkoły e-Commerce Polska 28.02. w trakcie konferencji Ecommerce Trends 2013

www.ecommercetrends.pl/warsztaty

Uczestnicy warsztatów mogą również wziąć udział w pierwszym dniu konferencji Ecommerce Trends 2013 i skorzystać ze specjalnej ceny biletów.


NoNoobs.pl S.A. (www.nonoobs.pl)

NoNoobs S.A. to grupa doświadczonych organizatorów e-biznesowych imprez. W 2008 r. przygotowaliśmy jedną z pierwszych konferencji na temat polskiego rynku e-commerce. Konferencje NoNoobs w prawie każdym aspekcie związane są z tematyką internetu, mobile, czy gier.  

Przede wszystkim, wiemy jednak, jak przygotować programy wydarzeń z najlepszymi merytorycznie treściami oraz wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Jesteśmy dumni z tego, że poziom imprez organizowanych przez NoNoobs stoi na najwyższym poziomie.

Do naszych najbardziej znanych produktów należą Game Industry Trends 2011/2012, Revenue Trends 2012/2013, Generation Mobile 2012/2013,  Social Enterprise 2012, Ecommerce Trends 2103 czy Game Based Learning 2013.  Zespół NoNoobs składa się z ludzi, którzy wiedzą kto jest kim w polskim internecie i rynku mobile.

Misją e-Commerce Polska jest rozwój polskiej branży e-commerce poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.

Kontakt: www.ecommercepolska.pl, e-mail: biuro@ecommercepolska.pl

 

 

Źródło: nonoobs.pl;
dostarczył:
netPR.pl

Czytaj także

 0