Nowe podejście handlowe Carrefour Polska na 2013 rok

Nowe podejście handlowe Carrefour Polska na 2013 rok

Dodano:   /  Zmieniono: 

W świetle aktualnej sytuacji gospodarczej, Carrefour dopasowuje ofertę do indywidualnych potrzeb klientów, uwzględniając przy tym specyfikę lokalizacji miast a nawet dzielnic. Nowe podejście handlowe Carrefour jest odpowiedzią na niekorzystną koniunkturę konsumencką.

W odniesieniu do koniunktury gospodarczej, Carrefour pragnie wspierać swoich klientów w codziennej ekonomii i racjonalnym gospodarowaniu budżetami domowymi. Spółka modyfikuje swoją ofertę handlową, dostosowując ją do warunków ekonomicznych panujących na polskim rynku. Nowe podejście Carrefour ma na celu pozytywnie wpłynąć na wzmocnienie siły nabywczej polskich rodzin.

Zależy nam, aby zadbać o indywidualne potrzeby klientów w każdym zakątku Polski. Wiemy, że każdy klient jest inny. Dostosowujemy do klienta ofertę sklepów w każdej miejscowości i dzielnicy Polski, aby jak najtrafniej odpowiedzieć na ich potrzeby. W ten sposób Carrefour chce pomóc swoim klientom racjonalnie zarządzać budżetem domowym w czasie kryzysu mówi o nowej strategii Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

Carrefour zamierza rozwijać ofertę handlową, różnicując potrzeby klienta w zależności od lokalizacji, zapewniając przy tym większą dostępność do produktów regionalnych. Firma planuje kontynuację agresywnej polityki cenowej, kładąc szczególny nacisk na atrakcyjną cenowo i jakościowo ofertę produktów świeżych owoców, warzyw i mięsa. Konkurencyjne ceny produktów mają sprawić, że klienci Carrefour w ramach tej samej wydatkowanej kwoty, będą mogli więcej włożyć do koszyka.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Źródło: Carrefour Polska;
dostarczył:
netPR.pl