Bank Pocztowy modyfikuje ofertę depozytową

Bank Pocztowy modyfikuje ofertę depozytową

Dodano:   /  Zmieniono: 

Bank Pocztowy z dniem 1 kwietnia br. dokonał dwóch zmian w ofercie depozytowej dla Klientów indywidualnych.

Zmiany w ofercie dla Klientów indywidualnych obejmują lokatę terminową Coraz Więcej 24M,  której średnie oprocentowanie wynosi obecnie 4,81%. Jest ona zakładana na okres 24 miesięcy. Oprocentowanie w pierwszym kwartale wynosi 3% i sukcesywnie rośnie aż do 7% w ostatnim. Jest to produkt dla Klientów posiadających Pocztowe Konto Standard lub Nestor. Odsetki co miesiąc są przelewane na rachunek w Banku Pocztowym. 

Bank Pocztowy zakończył okres promocyjnego oprocentowania Pocztowego Konta Oszczędnościowego. Obecnie jego oprocentowanie wynosi 3,50% dla środków do 200 tys. zł oraz 4% dla środków powyżej 200 tys. zł.  Jest to główne konto oszczędnościowe dla Klientów indywidualnych. Równocześnie Bank obniżył oprocentowanie w Nowym Koncie Oszczędnościowym do 0,50%.

Zmianie nie uległa oferta dla Mikroprzedsiębiorców. Oprocentowanie lokaty 3M dla Mikroprzedsiębiorców wynosi 3,25%. Przy dłuższych depozytach jest to odpowiednio: lokata 6M 3,35%, lokata 12M 3,45%, natomiast 24M 3,75%. Oprocentowanie Firmowego Konta Oszczędnościowego wynosi 3,75% w skali roku. Jest ono prowadzone bezpłatnie, Klient może trzy razy w miesiącu skorzystać ze środków bez ponoszenia prowizji (jedna wypłata, jeden przelew wewnętrzny i jeden przelew zewnętrzny).

Bank Pocztowy oferuje Klientom indywidualnym lokaty terminowe i internetowe. Minimalna kwota wystarczająca do założenia lokaty to 500 zł. Najkrótsza lokata zakładana jest na okres 3 miesięcy. Lokaty mogą zakładać również osoby nie będące Klientami Banku poprzez internetowy sklep lokat www.lokaty-online.pl  Bank oferuje możliwość otwarcia lokaty w Placówkach Banku, Placówkach Poczty Polskiej, oraz za pośrednictwem Internetu i Call Center.

Źródło: Bank Pocztowy SA;
dostarczył:
netPR.pl